16 Gün 16 Yazı Meydan Okuması | 7, 8 ve 9. Gün

By aysu - Nisan 24, 2020


 7-) Hangisini tercih edersin? Gün doğumu ya da gün batımı?

 Bu soru biraz zor geldi bana nedense. Gün doğumu, umudu, mutluluğu, hayatı hatırlatıyor bana. Gün batımıysa bunların sona ermesini fakat her şeye rağmen, bütün bunların sonunda bile bu güzellikte bir şey olabileceğini hatırlatıyor. Sanırım şu an içimdeki sese ayak uydurup gün batımı diyorum :)



 8-) 24 saatini bir çizgi film kahramanıyla geçirecek olsan bu hangi kahraman olurdu? Onunla neler yapmak isterdin? Maceralarını çok merak ediyorum.

 Mükemmel bir soru, bayağı sevdim :D Anime kahramanları sayılıyor mu? Bence çizgi film kahramanıyla sınırlandırmayıp anime karakterlerini de işin içine katabiliriz :D

 Shoto Todoroki (Boku no Hero Academia) ile geçirmek isteyebilirdim, aşşırı havalı çünkü :D Ayrıca alev ve buz özgünlüğü var. Birlikte dondurma yerdik, tam eriyecekken dondururdu tekrar :D Sonraaa birlikte 2. sezonda (?) yapılan turnuvaya katılırdık. Benim de güzel bir özgünlüğüm olmalı, tabii. Turnuvada ilk ikide biz olurduk, mükemmel olurdu.

 İkinci bir seçenek yapmaya karar verdim, animeler sayılmasaydı kimi seçerdim? Star vs the Forces of Evil'den Tom'u ya da Eclipsa'yı seçerdim, ikisini de çok çok seviyorum çünkü. Tom olursa birlikte buritto yapıp şarkısını söylemek isterdim. Eclipsa olursa ona yapılmış büyüyü bozardım, Eclipsa buzun içinde hapis kalmıştı. Sonra birlikte candy bar yerdik.



  Buradan tuhaf hayalleri olan tuhaf bir kız olduğumu fark ediyoruz :D

 Boku no Hero Academia Yorumum için buraya TIK TIK!

 Star vs Forces of Evil Yorumum için buraya TIK TIK!

 9) Sandviç sevenlerden misin? Kendi uydurmuş olduğun efsane sandviç tarifini vermek ister misin? Ne de olsa aandviç candır! Ama senin efsane yemeğin başkaysa onun tarifini ver. Nasıl olsa tarif deneyecek bol bol vaktimiz var.

 Sandviçe bayılırım! Geçenlerde abime bana ve halama yaptım, çok beğendik. Evde olan malzemelerle uydurma bir sandviç yapmış olsak da bence mükemmel oldu! :D Yapımını hemmen anlatıyım:

 Bir kişi için yarım domates yetiyor, tabii benim ekmeğimin ve domatesimin büyüklüğüne göre öyleydi. Siz miktarını ekmeğinize ve kendi tercihinize göre ayarlayabilirsiniz. Arasına sosis koydum ben, küçük küçük sosisler oluyor serçe parmak boyutunda, bileceğinizi düşünüyorum, onlardan kullandım. İlk olarak dikine sonra enine yarısına böldüm, böylece 4 küçük parça oluştu, tüm sosisleri böyle kesiyoruz. Sosis miktarını da kendiniz ayarlayabilirsiniz. Bu sosisleri bir tavaya biraz yağ dökerek kızartıyoruz. Sosisleri arada döndürüyoruz, iki tarafı da iyice pişsin diye. Sosisler olurken kendi tercihinizce biraz marul alıp yıkıyoruz. Sonra iki dilim ekmek çıkarıyoruz arasına ilk olarak domatesleri, onun üzerine marulu, onun üzerine de kızarttığımız sosisleri koyuyoruz. Ben sosislerin üzerine mayonez sıktım, o şekilde yedik. Siz isterseniz sıkmayabilirsiniz ya da başka bir şey sıkabilirsiniz. En son da elimizdeki diğer ekmeği üzerine kapatıyoruz. Veee sandviçimiz hazıır!!! Afiyet olsun, umarım dener ve seversiniz :D












  • Share:

You Might Also Like

13 yorum

  1. Sandviç tarifi olduğu için akşam blogunu gezdiğime sevindim.Ağız sulandırıcı tarif *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle akşama doğru paylaştım tarif olduğu için :) Teşekkürler <3

      Sil
  2. buda güzelmiş denerim 😊 ellerinize sağlık afiyet olsun Sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  3. sandviçin doğası bu bence evdeki malzemeler ile yapcan ne çıkarsa lezzetli oluyor

    YanıtlaSil
  4. sandviçini kesinlikle deyeceğim. tom veya eclipsa ile takılmak cidden harika olurdu D: biraz düşündüm de, ben sanırım aynı çizgi filmden star'ı seçerdim. star gerçekten eğlenceli birisi ve kendine özgü büyülerini izlemeyi çok çok çok isterdim :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Star dedin kalbimden vurdun :D Star gerçekten çok eğlenceli, büyü falan da var işin içinde ama bizim de (Tom ve ben) Eclipsa'mız var o da bir şeyler yapar :D Sandviçi denedikten sonra yazabilirsen beğenip beğenmediğini sevinirim ;)

      Sil
  5. Çok güzel. teşekkürler, Hayırlı Ramazanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim yorumunuz için, size de hayırlı ramazanlar :)

      Sil
  6. ha haaa bence de anime kahramanı sorusu tam sana göreee ve seçimlerin de çok şirin :) ah ne güzel olurdu öyle dondurma yiaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim, evet dondurma olayı güzel bayağı :D

      Sil

Popular Posts