Whisper of the Heart | Anime Filmi Yorumu

By aysu - Mart 16, 2020


Selam selam selam! Bir şeylerin yorumunu yazmayalı uzuun zaman olmuş, ben de bu animeyi çok çok yeni izlemedim ama çok sevdiğim için yorumunu şöyle bir kenara yazayım dedim. İsterseniz hemen başlayalım.


 Evvet konusuyla başlamak gelenek oldu, öyle başlayalım o zaman. Konusu şöyle, ana karakterimiz Shizuku Tsukishima kitap okumayı çok seven ve kütüphaneyle çok içli dışlı olan bir kızdır, kütüphaneden kitap alırken her zaman kendinden önce o kitabı ödünç alan kişilere de bakar ve Seiji Amasawa adlı kişinin her okuduğu kitabı ondan önce okuduğunu fark eder ve bu kişiyi çok merak eder. Bir gün babası için öğle yemeği götürürken biraz tombul bir kediyle karşılaşır onu takip ettiğindeyse çok hoş bir dükkanda bulur kendini. Belki de Seiji Amasawa'nın kim olduğunu keşfetmeye ve onunla tanışmaya çok yaklaşmıştır, yoksa... onu çoktan tanıyor mudur?







 Konuyu anlatırken çok fazla boşluk bıraktım ki spoiler olmasın ya da konusu hakkında fazladan bilgiye sahip olmayın ki tatlı bir merakla izleyebilesiniz. Her neyse konudan da bahsettiğime göre artık düşüncelerimi söyleyeceğim. İlk olarak çizimlerine aşık oldum!!! Studio Ghibli'den çıkan, eski animelerin çizimlerine bayılıyorum. Bunu da çok çok çok sevdim. Çok renkli bir atmosferi var ayrıca animemizin.

 Konusu da tatlı bir konu, Miyazaki animelerinde olduğu gibi fantastik bir hava hakim değil ama ben sevdim. Küçük bir not düşeyim yönetmeni Miyazaki değil, Yoshifumi Kondō.



 Eğer tatlı, nazik bir aşk, biraz kendini keşfetme barındıran bir anime izlemek istiyorsanız bu yönden :) İzlediğinize pişman olacağınızı, zaman kaybı olduğunu düşünmüyorum. Umarım beğenirsiniz.

 Bir de çok fazla izlediğim, okuduğum şeylerin yorumunu yazamıyorum bu nedenle sol taraftaki "2020'de İzlediklerim" temalı gadget'tan neyi izlediğimi takip edebilirsiniz, adı ilginizi çeken olursa izleyebilirsiniz. Son olarak çok güzel gifler buldum ve heer yere serpiştirmek istedim, bu yüzden bu yazı biraz fazla 'gif'li bir yazı.



 Sizi çok çok seviyorum görüşmek üzere :)



  • Share:

You Might Also Like

35 yorum

  1. Konusu çok güzel. Bir kenara not alayım hemen. Anime izlemeyi zaten seviyorum eğer boş zaman bulabilirsem mutlaka izleyeceğim öneriniz üzerine :)
    Ellerinize sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım izlersiniz! :) Teşekkür ederim.

      Sil
  2. Belki oğlumla izleyebilirim. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba! Benim bloguma yaptığınız yorum üzerine biraz bakınmak istedim ve bugün yayınladığınız bu yazı ile karşılaştım. Bu devirde anime severleri bulmak çok zor :/ Ancak sayenizde bu akşam izleyebileceğim bir film buldum, teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyy! Hoş geldiniiz, umarım izlersiniz ben çok beğendim. Çok tatlıydı bencee! :)

      Sil
  4. Tatlış bir animeymiş ki bu :) Ay şu sıra acayip anime izleyesim var. Aklımda Büyülü Dalgalar animesi var onu izleyeceğim ilk olarak sonra bu tatlışkoya bakacağım. Teşekkür ederim bu güzel öneri için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hm, Büyülü Dalgalar ilk kez duydum ben de ona bir bakayım :D Benim de anime izleyesim var, anime filmleri çok çok fazla zamanımı almadığından onlarla idare ediyorum :) Umarım izlerken keyif alırsıın!

      Sil
  5. Çok merak ediyordum bu filmi. Senin önerin ile en kısa zamanda izleyeyim bende o zaman. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevmiştim, umarım sen de beğenirsiin :) Teşekkürler!

      Sil
  6. oleeey aldım listeye iyimiş izlerim, miyazakiye benzettim ben de yazını okurken, gifler de yazdığın notlar da çok hoş. biz de sni çok seviyoz. senin yazdığın bir dolu animeyi listeledim izlicem zateeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet Miyazaki'ye benziyor :) hepsini izlemelisiiin!

      Sil
    2. oluur tabisidekii :)

      Sil
  7. çizgi flimlere aşık olmayan varmı hangi yaşta olursan ol o yaşın çocugusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet, çok çok katılıyorum. Çizgi filmler herkese ve her yaşa hitap eder bence animasyon olması onu küçümsenecek bir şey yapmaz. :)

      Sil
  8. Kitapların bir araya getirdiği hayatlar..güzel ve masalsı konular oluyor bunlar.Not aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bence de öyle. Umarım izlersiniz :)

      Sil
  9. Bu virüs günleri en iyi kitap-dizi-blog okuyarak geçiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyorum, en azından daha rahat vakit ayırabiliyoruz bunlara. İyi tarafından bakalım :)

      Sil
  10. Çok severek izlediğim bir anime filmdii. *-* Okuyunca tekrar izleyesim geldi. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayayay çok tatlı değil miydiii? Bence izleyebilirsin :)

      Sil
  11. Bu tarz anime filmleri çok seviyorum, bunu da izlemişimdir sandım, tanıdık geldi ama izlememişim, listeme ekledim:)

    YanıtlaSil
  12. Gif kullanmayı ben de çok seviyorum :) bizim zamanımızdaki çizgi filmleri anımsattı "çizgi" şekli olarak. Heidi vs lerin zamanından olduğumdan :)) Çok keyifliydi.. yarın bunu internette arayacağım. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet, çizim şekli buna benzeyen animeleri seviyorum :) Gifler <3 Umarım bakarsın :)

      Sil
  13. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: TOP 11 VERY CHEAP PROM DRESSES 2020 ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hey! Welcome to my blog, thank you! Okay, I'm coming :)

      Sil
  14. Sürekli karşıma çıkıyor ama açıp bir türlü bakmak isteği oluşmamıştı :(( listeme ekliyorum ileri bir zamanda bakmayı umut ederek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ileride izlemenizi umuyorum o zaman :)

      Sil

Popular Posts