16 Gün 16 Yazı Meydan Okuması | 1. Gün

By aysu - Nisan 15, 2020


 1-) Önce birbirimizi tanıyalım. Karantina döneminden önce neredeydin, nasıl bir yaşam şeklin vardı şimdi neredesin, ne yapıyorsun, günlerini nasıl geçiriyorsun, neler değişti hayatında bu süreçte?

 Şimdi kendimden bahsedeyim o zaman öncelikle. Adım Aysu, ki bunu bildiğinizi düşünüyorum :D Henüz öğrenciyim. Kitap okumayı çok seviyorum. İngilizce konuşmayı seviyorum, her ne kadar çok fazla bilgim olmasa da. Anime izlemeyi, yabancı dizi izlemeyi çok seviyorum. Boş zamanlarımda ,ve hatta boş olmadığım bazı zamanlarda :D, çizim yapmaya çalışıyorum; bu konuda kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Bir şeyler yazmayı seviyorum. Bloga sahip olmayı çok seviyorum. 




 Karantina döneminden önce genellikle günlerim evden okula, okuldan eve şeklinde geçiyordu, arada başka şeyler yaptığım da oluyordu ama genelde böyleydi. Ben evde olmayı çok seven biriyim ve bu yüzden eğer her şey normal olsaydı ve bir tatil yapılsaydı da evde geçirirdim vaktimin çoğunu muhtemelen bu yüzden pek de rahatsız olmadım bu durumdan. Evde olmak mükemmel bir şey bence. Zaten ders çalışmak da daha rahat oluyor bu şekilde. Kitap okumaya daha fazla vakit ayırabiliyorum. Sınav senesinde olduğum için arkadaşlarımdan uzak kalıyorum ve çoğuyla bir daha görüşemeyeceğim büyük olasılıkla, bu kötü oldu :(

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

- Eveeet, ilk gün böyleydi! Meydan okumayı Ezgi başlattı, teşekkür ediyorum bunun için :) <3
- Katılmak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz -> ☆☆☆
- Gifin konuyla hiçbir ilgisi yok biliyorum ama çoook tatlıydı başka bir şey koymaya elim gitmedi.
- Görüşürüüüz!

  • Share:

You Might Also Like

23 yorum

  1. Aysu, sınavında başarılar dilerim şimdiden :) Evde rahat çalışamayan bir benim galiba. Gerçekten daha zor oluyor benim için :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evde daha rahat bir ortam oluyor benim için ama okul olduğu zamanlarda her şeyin çok daha düzenli ve rutin olduğu da su götürmez bir gerçek :/

      Sil
  2. Güzel bir meydan okuma olmuş. Boş zamanımda ben de katılacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de evde olmayı çok seviyorum. Bana çok iyi geliyor. Sanırım ben de bu sebepten ötürü hiç zorlanmadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde olmak çok güzel ve rahat değil mi? :)

      Sil
  4. Az çok aynı şeyleri yapıyormuşuz:) Yazını okumak yine çok zevkliydi. Seni daha iyi tanımak çok daha zevkliydi. Umarım her şey düzeldiğinde tüm arkadaşlarını yeniden görebilirsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne hoş :) Umarım görebilirim. Çook teşekkürler yorumun için <3

      Sil
  5. SAğlıkla bu günler de geçecek inşallah

    YanıtlaSil
  6. Evde olmayı sevsem de artık modumu düşürmeye başladı bu durum..Ezgiden geldim takibe aldım sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiin :) Umuyorum ki gelecekte her şey daha iyi olacak <3

      Sil
  7. Şimdiden başarılar dilerim sınavında ... Rabbim güzel günler görmeyi nasip etsin inşallah 🙏 en kısa zamanda sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  8. merhaba Aysucum,tanıştığımıza memnun oldum.Bu meydan okuma sayesinde bloğuna uğrama şansım oldu.Bende ilk gün yazıma beklerim...
    Bursa'dan sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tanıştığımıza memnun okdum, hoş geldin :) Dün uğradım sizin blogunuza da, sevgiler <3

      Sil
  9. Güzel günler gelecek umarım en yakın zamanda..
    Sınavlarında şimdiden başarılar diliyorum. Meydan okumaya hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim :) <3

    YanıtlaSil
  11. çizimlerinden göstersene bizeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geliştirince kendimi gösteririm :D

      Sil
  12. Kendini unutan insanı simgeliyor o köpek. Sevdiğimiz hayvanlardan biri, insanla en çok zaman geçirenlerden. Uzaylılar ise bizden olmayan canlılar olarak, bakışımıza bir farklılık kazandırıyor ve böylece dikkat ediyoruz ne veya nasıl olduğumuza. Uzay gemisinin amacıysa, meseleyi sürece oturtmak. Yoksa unutur insan anlık yaşadıklarını. Unutmasın, değişsin ve farkında olsun... Gif'in alakasız olduğunu da kim demiş :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, ne güzel yaklaştınız olaya öylee! Benden de size neşeli ve sağlıklı sevgiler :) <3

      Sil

Popular Posts