100 Kişi Olduuk!

By aysu - Nisan 29, 2020


 Hey hey! Uzun zamandır bu anı bekliyordum, gerçekten çok mutluyum. Blogumda yazı yazmaya başladığım andan itibaren insanlarla etkileşim içinde olmak bana çok heyecan verici gelmişti. Çünkü normalde tanışmadığım, nerede olduğunu bile bilmediğim insanlarla böyle bir araya gelmek mükemmeldi bence. Bu yüzden son zamanlarda bu anı dört gözle bekledim. Çünkü gelişimimi sayılara dökebilirmişim gibi hissettim. Bir gönderi paylaştığımda onun altına gelen yorumları okuduğumda gerçekten çok mutlu oluyorum, cevap veriyorum ve bazen yazdığım sadece bir teşekkür bile olsa bunu yazarken yüzüme bir gülümseme geliyor. Kısacası burada bulunmayı, vaktimi burada geçirmeyi çok seviyorum. Umarım siz de blogumda geçirdiğiniz vakitten keyif alıyorsunuzdur. Size bol bol sevgi gönderiyorum :) <3

  • Share:

You Might Also Like

24 yorum

  1. keyifle okuyorum güzel bloğunu 😊🌼daha nice güzel paylaşımlara inşallah canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimmm :) Çok sevindim beğenmene <3

      Sil
  2. Tebrik ederim 🌸 Paylaşımlara devam.

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim. Ben de yanı senin gibi yorumlar geldiğinde blogum ziyaret falan edildi cok mutlu oluyorum.😊

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler.Darısı benim başıma azıcık kaldı zaten :)
    Umarım ilerde blogunuz daha çok kişilere ulaşır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür edeeriim :) Umarım siz de kısa zamanda ulaşırsınız <3

      Sil
  5. yaaaa tebrik ederim seni umarım ben de senin gibi 100 kişi olduk yazısı yazabilirim bir gun ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim!! Umarım 100'ü de geçersin :) <3

      Sil
  6. Tebrikler. Paylaşımların çok kişiye ulaştığını bilmek ve etkileşim almak her bloggeri mutlu eder

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, evet bence de öyle :)

      Sil
  7. Nice 100'lerin olsun. Daim olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Çook teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  9. Daha nicelerini görmen dileğiyle. Tebrikler :)

    YanıtlaSil
  10. oleey oleeey daha bi dolu okurun olca kiii :) çok seviyom tabiside her yazdığınıııı :)

    YanıtlaSil
  11. O zaman alın benden de bir gülümseme:) tabi teşekkür ederseniz olur ancak:)
    Etkinliğime katıldığınızdan dolayı teşekkür ederim. Bloğunuzu inceledim. Animasyon ve anime hayranı biri olarak bloğunuzu begendim artık anime çok aramaya gerek yok burdan bakarım kendime

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whoaa çook teşekkür ederiimm! Tabii, animelerle ilgili yazılarıma bakabilirsiniz; umarım seversiniz :)

      Sil
  12. Şu an 102 takipçin var benimle beraber 103 :)
    Hayırlı olsun başarılar dilerim

    YanıtlaSil

Popular Posts