gökyüzü

By aysu - Mayıs 04, 2020





 Bahçeye çıktım; küçük, şirin bir bahçemiz vardı. Evimden daha çok evim gibi hissediyordum burayı. Gökyüzünü izleyebiliyordum, hem de yukarı bakarken etrafta görüntüye engel olacak bir şey olmadığından sanki gökyüzündeymişim gibi hissediyordum. Bazen annemden gökyüzünü istiyordum, genellikle geceleri. Geceleri daha da bir güzeldi gökyüzü; karanlık umutsuzluğu, yıldızlar tüm olumlu şeyleri temsil ediyordu benim gözümde. Annem bana, gökyüzünün bizim olmadığını söylemişti. Ben gökyüzünün kimin olduğunu soramamıştım çünkü o kadar paramız olmayabilirdi, kocamandı sonuçta. Gökyüzünün sadece bizim bahçenin üstündeki kısmını satın alabilir miydik acaba? Soramadım, annem utanmasın diye. Birileri bana birkaç kere büyüyünce ne olmak istediğimi sordu. Gökyüzünü alabilecek kadar zengin olmak istiyordum! Ama bana inanmazlar diye söylemedim. Her gün gökyüzüne baktığımda onun ileride benim olacağının hayalini kuruyordum. O zamanlar 5 yaşındaydım, sonra büyüdüm.

  • Share:

You Might Also Like

44 yorum

  1. heeey şimdiye dek yazdığın en güzel şey buydu. gökyüzünün bir kısmını satın almak. çok güzel düşünce. ya bu gerçek anın mı yoksa kurgu muuu. bayıldım yaa ne güzel bir düşünce buuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm! Gerçek anım değil, kurgu :)

      Sil
  2. İyi ki gökyüzünü satın alamamışsın,bize de kalmış :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yazıyı gördüm, okudum, gittim, ruhumda gezdirdim, sonra geldim, yorum yapmak için. Son zamanlarda bloglarda okuduğum ve beni çok heyecanlandıran birkaç şeyden biri :) Şahane! Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  4. Keşke gökyüzünü satın alabilsek ne güzel olurdu *-* Hep umutsuzluğa kapıldığımda sevdiğim bir idolün sesi kulaklarımda yankı yapar. "Çok bunalmış gibi hissedersen gökyüzüne bak aynı gökyüzünde yaşıyor ve aynı manzaraya bakıyor olacağız." diye işte bu sözle bazen gökyüzüne bakıp tebessüm ederim. Ayrıca yeni tasarımın çok cici olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, söz çok hoşmuş, çok sevdim :)

      Sil
  5. Gökyüzünü satın almak- ilk kez duyduğum bir şey ama gerçekten de keşke o kadar zengin olsak değil mii ama belki de gerçekten o kadar zenginizdir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet! Çoktan gökyüzüne sahip olabilecek niteliklere sahibizdir belki :)

      Sil
  6. Ne güzel ki hepimiz gökyüzüne sahibiz, hepimiz :)

    YanıtlaSil
  7. İçim sıcacık oldu. Ne güzel anlatmışsınız özellikle o resimle tam uymuş. Gökyüzünü bu kadar sevdiyseniz sizindir zaten. :) Ben de ne zaman başımı kaldırsam huzur bulurum orada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm :) Ben de gökyüzünde huzur buluyorum <3

      Sil
  8. Aynı gökyüzünün altında yaşamak büyük bir zenginlik🎈 😊🌼 gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Nerede yaşıyorsak yaşayalım gökyüzümüz ortak :) Teşekkür ederimm <3

      Sil
  9. Ya çok tatlıymış. En güzellide gökyüzünün bedava olması..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm :) Bence de öyle :)

      Sil
  10. baaak bi son yazıma amaaa :) ağaç ev yazcan mıı pazartesiiii? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa baktım, çook teşekkür ederiimm :) Ağaç Ev için bir fikrim var ama şeyi tam olarak anlamadım: ne yazacağım hakkında hiçbir şey söylemeden direkt yazıyı paylaşacak mıyım?

      Sil
    2. şöyle dapcaaan :) ağaç ec sohbetleri 38 olcak başlık. bu hafta ağaç ev sohbeti konusu benden dicen. sonra ağaç ev konusunu yazcan. onu tırnak içine al veya siyah yap. sonra da düşüncelerini yaz işte. konu ne istersen yanii.

      Sil
    3. Tamam teşekkür ederim, pazartesiye yazabilirim o zaman :)

      Sil
  11. Ne kadar da güzel ne kadar da masumca. Çocukluk hayallerimiz uçsuz bucaksız tıpkı gökyüzü gibi. Yüreğine sağlık 👍👏👏🌷😊🤚

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir yazıydı :) gerçekten keyif aldım

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel:) Ben biraz deep'ten etkilendiğini düşünüyorum yazında:) O da böyle çok yazar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mii? Gökyüzünü izlediğimde aklıma gelmişti. Deeptone da çok güzel yazıyor :) <3

      Sil
  14. Çok hoş bir 5 yaş anısı. Herkesin 5 yaşındayken böyle anıları var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu benim anım değil; kendi yazmış olduğum bir şey, kendi yaratmış olduğum bir karakter. Ama benim de 5 yaşımda tatlı anılarım olmuştur :)

      Sil
  15. Kim demiş gökyüzü bizim değil diye..
    O bizim. O benim. O senin. O herkesin. Kocaman ya, yeter hepimize..
    :))
    Çocukluk çok güzel.

    YanıtlaSil
  16. Gökyüzü zaten senin Aysu, parayla almana gerek yok ki. Tadını çıkar bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederiim! Kesinlikle öyle yapacağım :)

      Sil
  17. son yazımı görsen yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook tatlı gözüküyoor! Konusu da çok güzelmiş, adını not aldım teşekkür ederiimm :)

      Sil
  18. Ah... Sonra hep büyüdük... :)

    YanıtlaSil
  19. Şimdi bile hep kaçarız ya yeşilliğe ve gökyüzüne, sessizlik ve huzur bir arada

    YanıtlaSil
  20. Gökyüzünü satın alamazsaniz eğer ,gökyüzünün sizin için hazırladığı kahvalti ile yetinmek zorunda kalırsınız..Not: Bloguma yazdığınız bir yorumu yeni görüp dönüş yapmak istedim. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiiin! Gökyüzünün hazırladığı kahvaltıya da varım o halde :)

      Sil

Popular Posts