16 Gün 16 Yazı Meydan Okuması | 4, 5 ve 6. Gün

By aysu - Nisan 23, 2020


 Meydan okumayı bitirmekte hâlâ kararlıyım :D Normal gidişata yetişeceğim, o son yazıyı ben de tam gününde yazacağım!! :D



 4-) Evdeki nostaljik ya da antika bir objenin fotoğrafını hikayesi ile bizimle paylaşmak ister misin?

 Babaannemden kalma şöyle bir dikiş makinemiz varmış, epey eski gözüktüğünden bunu paylaşabilirim sanırım. Ne yazık ki hikayesi hakkında bir bilgim yok :( Dikiş makinesi biraz yüksekteydi, ağır da olduğu için indiremedim fotoğrafını çektim ama ışık ayarlamak zor oldu, görüntü kirliliği için özür dilerim :(

           


5-) En son ne zaman kayboldun? Hikayesini anlatsana?

 Aradan bayağı zaman geçti, hatırlamıyorum tam olarak :( Ben, kuzenim, annem ve teyzem hep birlikte çarşıya gitmiştik. Annem ve teyzem kendi ilgi alanlarına uygun bir mağazaya yöneldiler, kuzenim ve ben de sıkılıyorduk bu yüzden yakınlardaki birkaç mağazayı dolaşacağımızı söyleyip çıktık. Döndüğümüzde mağazadaki bir görevliye teyzemi ve annemi tarif edip burada olup olmadıklarını sorduk, çıktıklarını söyledi. Çok da bozuntuya vermedik :D Biraz daha gezdik daha sonra o mağazanın önünde annem ve teyzemle karşılaştık, sorun şu ki oradan hiç çıkmamışlar sadece mağazanın üst katına gitmişler :D Aslında birbirimizi kaybetmiş olduk sadece, çok sorun olmadı yani :)

6-) Son günlerde sana ilham veren ne okudun, izledin, gördün ya da dinledin? İster listele, ister tek tek anlat. Senin yaratıcılığına kalmış.

 Zor bir soru oldu benim için çünkü son zamanlarda pek bir şey izlemiyorum, okuduğum kitaplardan da ilham alabileceğim detaylar hatırlamıyorum. Ama Pinterest benim için ilham kaynağı oluyor, çizim yaparken Pinterest'ten kara kalem çizimler araştırıyorum ayrıca orada çok fazla yaratıcı şeyler var bu yüzden de epey ilham verici.

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
- Hey! Yazım burada sona eriyor, birkaç gündür her gün buraya bir şeyler ekledim ama paylaşmadım. Çünkü dikiş makinesinin fotoğrafını çekmemiştim ama onu da çektiğime göre sonunda yazımı sizin karşınıza çıkarabilirim! Diğer 3 günü (7, 8 ve 9. günleri) yarın atmayı planlıyorum, ondan sonraki gün de 10 ve 11'i atarım böylece normalde bulunmam gereken günde olurum :)
- Umarım sevmişsinizdir, görüşürüz!
- Sizi seviyorum! <3












  • Share:

You Might Also Like

5 yorum

  1. Hoş bir konu olmuş çok beğendim ayrıca fotolar çok güzel duruyor bence görüntü kirliliği değil.

    YanıtlaSil
  2. Umarım yakın zamanda bize ilham veren şeyler yaşarız, görürüz :) Anneannemin de benzer bir dikiş makinesi vardı, küçükken köye gittiğimizde onun metal bir parçası vardı yerde, onunla oynardım sürekli, ona bastırdığımda yukarıda bir şeyler çalışırdı ve ben hiçbir şey anlamazdım ama bir şeylerin çalışması ve çalışırken çıkardığı ses hoşuma gidiyordu. Umarım hiçbir şey bozmamışımdır :D

    YanıtlaSil
  3. ne güzelmiş makinaa :) kolay bir kaybolma olmuş aman böyle daha iyiii :)

    YanıtlaSil

Popular Posts