Star vs the Forces of Evil | Çizgi - Dizi Yorumu

By aysu - Ocak 13, 2020




Adı: Star vs the Forces of Evil (Star Kötü Güçlere Karşı)

Sezon Sayısı: 4 Sezon

Toplam Bölüm Sayısı: 75 bölüm

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

 Eveeet bugün çok sevdiğim bir çizgi-dizi yorumuyla ve önerisiyle geldiim. Mükemmel bir çizgi-dizi ama sonunu daha iyi bitirebilirlerdi :')

 Konusu şöyle, biraz fazla sorumsuz bir prenses olan Star biraz akıllanması için Dünya'ya gönderilir. Çok çok özet anlattım :D

Star Butterfly
 Ailesinin verdiği ceza yüzünden Dünya'ya gönderilen tatlı mı tatlı Mewni prensesi, çok da sorumluluk sahibi birisi değil ama eğlenmekten gerçekten anlıyor.

 Star çok tatlı değil mi yaa? Star'ı gerçekten seviyorum.

Marco Diaz -ve Star Butterfly-
 Marco, ilk bölümlerde "Tedbirli Çocuk" olsa da Star'la maceradan maceraya koşarlarken bu unutuluyor. Karateyi çok seviyor. Hoodie'sine (kapüşonlu sweatshirt) çoook düşkün.

Ponyhead / Boynuz Kafa

 Star'ın en iyi arkadaşı oluyor kendisi. Ponyhead de bir prenses olmasına rağmen Star'dan da beter. Partilere bayılıyor ama Marco'dan pek hoşlandığı söylenemez.

Jackie Lynn Thomas


 Marco'nun küçüklüğünden beri sevdiği kız, kaykay kaymayı çok seviyor ve biraz kafa dengi.

 Jackie'den nefret eden ya daçok sevmeyen bir tayfa var ve ben onlardanım :)

Thomas (Tom) Lucitor

 Bir prens olmakla birlikte yarı insan - yarı şeytan, yer altında yaşıyor; sinirlerine her zaman hakim olabildiği söylenemez. Ayrıca Star'ın eski sevgilisi

 Tom en sevdiğim karakter olabilir bu arada :D, neden? Bilmiyorum.

Moon ve River


Star'ın anne ve babası. Moon Mewni kraliçesi ve sihirli değneğin Star'dan önceki sahibi. River ormanı, kamp yapmayı, eğlenmeyi seven birisiyken Moon disiplinli, kuralcı ve biraz da katı birisi.

Mr. and Mrs. Diaz


Marco'nun anne-babası. Bir anne babaya göre çok eğlenceliler, misafirlerini çok seviyor ve onlara çok değer veriyorlar.



Bonus Gif
Moon ve River'ın gifinde ışığın açılıp kapanmasının sebebi :)

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

~ Eleştiri ve önerilerinizi benimle paylaşabilirsiniz :)
~ Umarım iyisinizdir, çok uzun zamandır hiçbir şey paylaşamıyorum. Bir yıl geçmiş ehehe -biraz ağzımızın tadını kaçırayım-.
~ Acele bir şekilde hazırladım, gifleri bulmam biraz uzun sürdü ve çok özet geçtim her şeyi ve bazı karakterleri spoiler olmasın diye tanıtmadım. Heeer neyse umarım beğenirsiniz.
~Sizi çok seviyorum, görüşürüüüüüz ☆




  • Share:

You Might Also Like

8 yorum

  1. heeey üşengeeeeeç hoşgeldiiin, gelcem yineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel tabii :) ah adım da üşengeç kaldı ya :D

      Sil
  2. izlicem tımıms bunu. belli tatlı bişey :) senden izleyeceklerim var daha zateeen :)

    YanıtlaSil
  3. heeeey mimledim seniiii, yapmak istersen ve zamanın olursa yapsan yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaaaa mimlenince çok mutlu olduğumu fark ettiim teşekkür ederim ilk boş zamanımda yapmaya çalışırım <3

      Sil
  4. bir svtfoe atasözü der ki;
    i like this.

    YanıtlaSil

Popular Posts