ama biraz değişiklik iyidir.

By aysu - Nisan 26, 2020

Selam! Uzun zamandır blog temamı değiştirmek istiyordum, sonunda değiştirdim. Bayağı mutluyum, ilk kez denemiş olduğum bir şey henüz tam olarak kavrayamadım ama denedim bir şeyler :D Bir de şu anki temadan çok emin değilim. Bu yüzden siz de görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Ama gerçekten düşüncelerinizi duymak istiyorum, kötü olmuşsa eksik yanlarını söyleyin ona geri yeni bir şeyler yapmaya çalışacağım. Ayrıca blogumun adını da değiştirmek istiyorum ama henüz karar vermedim bu konuda da fikirlerinizi duymak isterim. Sizi çook seviyorum, görüşürüz! <3

  • Share:

You Might Also Like

13 yorum

  1. Temada bazı hatalara var en başta sitenin adı gözükmüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır yarın bilgisayar üzerinden hataları gidermeye çalışırım, belki başka tema denerim, çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Bence sade ve şık olmuş teman, okurken yazıya odaklanmayı kolaylaştırıyor :)) Güzel günlerde kullanırsın umarım temanı :)

    YanıtlaSil
  3. Mmm, tamam biraz renk katmaya çalışırım, yeni tema yaparsam buna dikkat edeceğim. Teşekkürleer! :)

    YanıtlaSil
  4. teman çoook güzel olmuş c:

    YanıtlaSil
  5. ben hiçbir eksik göremedim. ay bak azcık pembiş olabilir yaaa. ismini değiştirme bencesi çok yakışıyooo :) ay ve su çok güzel zateeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :) Böyle güzel tatlı bir isim yapsam güzel olurdu, adım yine içinde bulunabilir. Güzel bir isim bulamazsam değiştirmem ya :D Pembee, belki aralara bir yerlere eklerim morla uyabilirler :)

      Sil
  6. Yeni teman hayırlı olsun canım :)
    Temanda sadece gözüme çarpan ufak şey var.
    Uzun yazı yazdığında kısaltmak için kodlar oluyor Muhtemelen tasarlayan kişi koymamış.
    Sayfanda uzun yazıların fazla alan kapladığından bir sonraki yazıya geçmek için bayağı bir aşağı inmen gerekiyor.Bence bu sorun değil ama sayfanın yavaş yüklenmesine neden olabilir.
    Hem İstersen blog başlığını tasarlayabilirim senin için :)Eğer istersen blog isminde kararlıysan bir şeyler yapabiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısaltmak için kullanılan, bahsettiğin koda bakacağım en kısa zamanda. Blog isminde tam olarak karar vermedim henüz ama böyle kalacak sanırım, blog başlığı düşündüğüm şey ise (blogun başında bulunan, şu anda adımın yazdığı kısımdan bahsettiğini düşünüyorum) çok hoş oluur :) Teşekkür ederiimm <3

      Sil
    2. Tam olarak ne tarz şey seviyorsun bilmediğim için bir şeyler yapmaya çalıştım beğenir misin bilmiyorum ama :)Resimlerin linkini aşağıya bırakıyorum.
      1.
      https://i.hizliresim.com/kjDUiz.png
      2.
      https://i.hizliresim.com/bmX9hh.png
      3.
      https://i.hizliresim.com/7ztkyw.png
      ***Boyutları sorun olursa değiştirebilirim.***


      Sil
    3. Çook teşekkür ederiimmm! Çok sevdim! Yarın bilgisayara gireceğim, oradan yapmaya çalışırım. :) <3

      Sil

Popular Posts