Kartpostal Mimi | 6 | Küçük Sohbetimsi Bir Şey

By aysu - Nisan 05, 2020

 Selaam! Biraz fazla gecikmiş olsa da bu mimi paylaşıyorum. Mim çok hoşuma gitti, çok yapmak istedim ve ilk gördüğüm anda yaptım aslında ama belki kendim bir çizim yapabilirim diye yayınlamamıştım. Kendim çizim yapmadım, üşengeçlikten sanırım.

 Neyse son zamanlarda olanlardan bahsediyim biraz(cık). Geçtiğimiz aydaydı doğum günüm -9 Mart-. Abim benim çok istediğimi bildiğinden sketchbook (çizim defteri) almış. Ona arada Pinterest'ten gördüğüm şeyleri çiziyorum.Geçtiğimiz günlerde, geçtiğimiz hafta ders çalışmaya ayırdım vaktiğim çoğunu. Kitap okumayı da ihmal etmemeye çalışıyorum. Arada buralarda neler olduğuna bakıyorum, yazıları okuyup yorum yazmaya çalışıyorum olabildiğince.

 İsterseniz siz de son zamanlarda yaşadıklarınızdan bahsedebilirsiniz, tatlı olur. :) <3

 Kartpostalımda birilerine ithafen bir şeyler yazmadım eğer isterseniz üstüne bir şeyler yazıp e-postama gönderebilirsimiz çok mükemmel olmaz mı amaa? (E-postam: kaldırıldı* ) -birkaç hafta sonra e-postamı kaldıracağım buradan- Kartpostalımı hazırlarken Manxcat'in kullandığı siteden faydalandım ben de.

 Her neyse şöyle bırakayım:


 Umarım beğenmişsinizdir! Benim çok içime sindi, şu alttaki çizgileri yaparken zorlandım baya ama sonunda başardım :D Her neyse yakın zamanda paylaşmayı planladığım birkaç yazı var, Müzik Meydan Okuması'nı da yapmak istiyorum ama cevaplar için çok kararsız kalıyorum yaklaşık yarısı bitti sanırım o da yakın bir zamanda gelir umarım. Her neyse görüşürüüüz! Sizi çook seviyorum. :) <3

  • Share:

You Might Also Like

13 yorum

  1. Teşekkür ederiim! Sen de kendine iyi bak lütfen <3 :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa ne güzel olmuş :)) eline sağlık.. sağlıkla kal <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sen de sağlıkla kal, iyi bak kendine <3

      Sil
  3. Emeğine sağlık, çok sevimli olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  4. Yaaaa ne tatlı bir şey olmuş bu böyle :) Satılsaydı alacaklardan biri ben olurdum kesin :)

    YanıtlaSil
  5. doğum günüüüü o maşallah maşallah. sketch book ne güzel, çizdiklerini göster bize dee, kartpostal da çokoş, yıldızlar hıhım. dizi izleyerek geçiriyom ben de bu günleriii :) derslerde de kolaylıklar sanaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geliştirebilirsem kendimi, çizdiklerimi atarım arada :) teşekkür ederim, dizi demek çok hoş :) , yakında anime önerisi tarzında bir şey paylaşabilirim.Geçtiğimiz günletde izlediğim bir anime var, mükemmeldi :)

      Sil
  6. Çizim yapmak çok güzel bu aralar ben de bol bol:))

    YanıtlaSil

Popular Posts