Boku no Hero Academia | Anime Yorumu

By aysu - Ağustos 31, 2019

Heeey, selaam! Bugün bir anime yorumu yapacağıım, kendisi benim izlediğim ilk anime olur ;)





Adı: Boku no Hero Academia (My Hero Academy)

Sezon Sayısı: 3 Sezon

Toplam Bölüm Sayısı: 63 Bölüm

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

 Konusuyla başlıyoruum, yıllar önce dünyada ışık saçan bir bebeğin doğmasıyla insanların özgünlükleri -süper güçler- ortaya çıkmaya başlamış ve bu zamanla normal bir şey gibi görülmeye başlanmış. Fakat özgünlükler ortaya çıkmaya başlayınca suç oranları da artmış. Bu nedenle toplumda kahramanlar ortaya çıkmış, kahramanlık okulları açılmaya başlanmış. Ana karakterimiz Midoriya İzuku da kahraman olmak isteyenlerden, kahramanlara ve kahramanlığa çok ilgi duyuyor. Ama karakterimizin toplumdaki çoğu kişininki gibi bir özgünlüğü yok. Bir gün Midoriya All Might ile karşılaşıyor ve o günden sonra kaderi değişiyor.

 Bu anime son zamanlarda biraz daha popülerleşti o yüzden duymuş olabilirsiniz ben popülariteyi hak ettiğini düşünüyorum çünkü gerçekten çok güzel :). 3 sezonu var şu anda fakat 4. sezon da yolda :)

 Eğer siz de anime izlemeye yeni başlayacaksanız, buna bir bakın derim ;) Her neysee biraz karakterlerden bahsedeyim en iyisi:


İzuku Midoriya
 Midoriya yukarıda da bahsettiğim gibi ana karakterimiz, küçüklüğünden beri kahraman olmak istiyor, kahramanlar hakkında çok şey biliyor, her ortaya çıkışlarında onlar hakkında düşüncelerini eksi ve artılarını -gifte görebilirsiniz- not alıyor. All Might adlı 1 numaralı kahraman idolü :)

 Midoriya çok tatlı, saf ve iyi anlamda hırslı bir karakter. Ve her zaman her şeye iyi tarafından bakıyor. Ayrıca fark etmeden etrafındaki kişileri de hırslandırıyor.


Katsuki Bakugou
 Midoriya Bakugou'yu küçüklüğünden beri arkadaşı olarak görürken Bakugou ona karşı iyi duygular beslemiyor. Midoriya'yı hep eziyor, küçümsüyor ve duygularını önemsemiyor ayrıca hep bir yarış içinde. Özgünlüğü patlamalar ve  güçlerini gerçekten çok iyi kullanıyor.

 Aslında Midoriya'nın davranışlarını onun düşündüğünden çok farklı algılıyor bu nedenle ondan nefret ediyor. Ben her şeye rağmen onu seviyorum ama çok değiil, kararınca :)


All Might
 All Might, Midoriya'nın idolü ayrıca birçok kişinin de favori kahramanı çünkü kendisi hem çok güçlü hem de 1 numaralı kahraman. Bir villain (kötülere deniliyor) ortaya çıktığında hep günü gülümseyerek kurtarıyor. Midoriya da onun gibi, insanları gülümseyerek kurtarmak istiyor. Özgünlüğünü genellikle yumruklarda kullanmasına rağmen gücünü vücudunun herhangi bir yerine yönlendirebiliyor. Gücünün adı All For One (Hepimiz Birimiz İçin) nesilden nesle aktarılabilen özel bir güç :)

 Aahh All Might'ı kim sevmez ki? Hem mükemmel bir kahraman hem de Midoriya'yla ikisinin ilişkisini çok tatlı buluyorum baba-oğul gibiler.  


Shouto Todoroki
 Kendisi benim en en en sevdiğim karakter oluyor. Güçlerine çok hakim olmasına rağmen ailevi sorunları var. Bakugou, Shouto'yu da kendine rakip olarak görüyor. Özgünlüğü yarı buz yarı ateş, sağ eliyle buzlar yaratabilirken sol eliyle alevler yaratabiliyor.

 Favorim olduğunu söyledim zaten. İlk sezonda çok ön planda olmasa da sonralarda öne çıkıyor. Çok hırslı ve soğukkanlı olmasını seviyorum ☆


Ochako Uraraka , Tenya Iida
  Bunlar da Midoriya'nın Best Friend'leri :) Uraraka, eşyalara dokunarak hafifletebilir ve bunu kendine de uygulayabilir. Iida ise çok hızlı koşabiliyoor ve disiplin konusuna çook önem veriyor ayrıca çok dakik ve düzenli. :)

 Uraraka'nın da, Iida'nın da çok iyi kalpli olduklarını düşünüyorum. Uraraka çok tatlı değil mi yaa?

PUANIM: 5/5

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

- Eveeet biraz uzun oldu ama bitti. Umarım sevmişsinizdir. İlk kez anime yorumladım :)

- Eğer siz de izlediyseniz görüşlerinizi benimle paylaşabilirsiniz. ☆

- Eleştiri ve önerilere açığım. ♡☆

- Görüşürüüüüz! ☆

  • Share:

You Might Also Like

13 yorum

  1. Bu uzun ve detaylıca yorumun için emeğine sağlık :) Bu animeyi duymuştum, ama bölüm sayısından başlamaya çekinmişimdir muhtemelen. Çünkü bir animeye başladım mı kendimi durduramiyorum, bir bölüm daha, bir bölüm daha, şunu da izleyeyim kapatacağım söz derken bir bakmışım sabahlıyorum 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim :) Eveet bana da öyle oluyor bir de bölümleri çoğunlukla merak edeceğimiz yerlerde bırakıyorlar 😂😂

      Sil
  2. Yaa listeme ekleyeyim keşke biraz daha kısa olsaydı ama 63 bölümm ofofofof ben artık sabredemiyorum da pek uzun şeylere :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ama bu çok güzel izlerken akıp gidiyor, fark etmiyorsuun :) bir dahakine biraz daha kısa bir animenin yorumunu yapayım o zaman ;)

      Sil
  3. Ayayay bak bence daha sonra hakkında konuşabiliriz belkii :)

    YanıtlaSil
  4. bayılırım animelereee :) not aldım izliycam :) ay bak küçük hanım bana iki anime önerdiydi, ikisi de minnoş, hime chan no ribbon ve yumoiro patisserie :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bunları not alayım en iyisi, izlerim bir ara :)

      Sil
  5. Blog keşif etkinliğinden gelip sizi takibe aldım.
    Animeler konusunda pek bilgim yoktu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiiin, tekil kişi ekleriyle hitap edebilirsin istersen :) mm dene kısa bir tane seversen devam edersin izlemeyee :) .

      Sil
  6. Animeler pek ilgimi çekmiyor ama bilgilenmek adına okuyacağım tabi kii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğa dönüş yaptığımda kitaplar ve diziler ya da deneme yazıları gibi şeyler de paylaşacağıımm :) vee teşekkür ederiim ☆

      Sil
  7. Ahh dün 4. Sezonu bitirdim. Ama sakin olun spoiler vermeyeceğim. Harikaydı gerçekten. Hazirana kadar nasıl beklerim bilmiyorum. Benim favorim Chisaki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ben de izledim 4. sezonu çokk güzeldi ve mangası da hâlâ devam ediyormuş. oradan da mükemmel spoilerlar aldımm. Chisaki'ye karşı nötr gibiyim, ama çizimleri epey güzeldii :)

      Sil

Popular Posts