16 Gün 16 Yazı Meydan Okuması | 2 ve 3. Gün

By aysu - Nisan 17, 2020


 Selaaam! Dün yazamadım bu yüzden bugün ikisini birden yazdım, çok kararlıyım bu meydan okumayı tamamlayacağım! :D Neyse hemen soruları cevaplamaya başlayalım:


 2-) Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi? Orayı özel kılan nedir?

 Abim (/ağabeyim) ile farklı odalarımız vardı, benimki küçük tatlış bir odaydı ama sonradan büyük olan odaya ikimizin yataklarını alıp diğer odaya çalışma masalarımızı aldık, çalışma odası gibi bir şey oldu. Kitaplığım da orada bu yüzden o odada kitap okumak çok çok güzel oluyor. Ayrıca odanın köşesinde puf gibi bir şey var, orada kitap okumak çok rahat oluyor. Bu yüzden orada bulunmayı seviyorum. Bir de yatağım var, sıcacık <3 Ama o köşe sayılır mı bilmiyorum :D

Blue Fire


 3-) Bugün kendini ne renk hissediyorsun?

 Bugün kendimi mavi hissediyorum, pastel mavi. Erken kalktım bugün, erken kalkınca daha enerjik oluyorum nedense. Bugün mutluyum bu yüzden :) Umarım gün içinde değişmez durumum.

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

- Umarım bu kısacık yazım hoşunuza gitmiştir, aranızda meydan okumaya katılmayan varsa 3. soruyu yorum kısmında cevaplamanızı istiyorum çok güzel bir soru bence :)
- Bu arada bugünkü gifimiz de konuyla tamamen ilgili değil ama mükemmel gözükmüyor mu 0.o Ayrıca mavi olması sebebiyle tamamen konunun dışında da diyemeyiz :D 
- Görüşürüüz <3





  • Share:

You Might Also Like

18 yorum

  1. Umarım be enerjin ve mutluluğun daim olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm :) Umarım sen de hep yeşil kalırsın bu zamanlarda :)

      Sil
  2. Pastel mavi hissetmek çok güzel olurdu. Bakınca bile rahatlatıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi yaa? Ben de öyle düşünüyorum :)

      Sil
  3. Yatak köşe sayılmaz onu direkt yuva olarak görelim bence :)))
    3.gün sorusunu ben de çok severek hazırladım, pastel maviye sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de yatak yuva sayılmalıı :D Yorumun için teşekkürler <3

      Sil
  4. Erken kalkmak hep enerjiktir neşen hep daim olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Neşen daim olsun canım benim bol bol renkli günler dilerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Oda planlaması iyi bir fikir gibi duruyor :) Mavi güzeldir, hepimizi bir araya getiren gökyüzü gibi :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet! Gökyüzü gibi... :) Teşekkür ederim <3

      Sil
  7. Evett! Gün çabuk bitmiyor, daha verimli oluyor :) Yaza doğru ayırmayı düşünüyoruz zaten odaları, kısa süreliğine böyle yaptık :)

    YanıtlaSil
  8. heeeep maviii kaaaal pufta mutlu ol heeep :)

    YanıtlaSil
  9. Bende bu aralar çoğunlukla mavi hissediyorum kendimi....

    YanıtlaSil

Popular Posts