16 Gün 16 Yazı Meydan Okuması | 16. Gün

By aysu - Nisan 30, 2020

 16-) Son gün, yazı yazdığın, aynı sorulara birbirinden farklı cevaplar okuduğun günler nasıl geçti, sana iyi geldi mi? Meydan okuma nasıldı merak ettim.

 Mükemmeldi, ilk kez böyle bir şey deneyimledim ve gerçekten çok keyif aldım. Başkalarının cevaplarını okumak, kendi cevaplarımı oluşturmak çok eğlenceliydi. Bittiği için üzülüyorum ama geçirdiğim vakitlerin güzelliğine seviniyorum. Bana çok iyi geldiler :) Bu kısacık yazım ve meydan okuma burada sona eriyor, sevgili Ezgi'ye teşekkür ederim :)

  • Share:

You Might Also Like

8 yorum

  1. gerçekten öyle çok şahane geçti daha nice meydan okumalar da buluşmak dileğiyle inşallah canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet! Umarım yine böyle bir etkinlikle bir araya geliriz! Benden de bool bol sevgiler :)

      Sil
  2. Teşekkür ederim :) Bence de öyle, hepimiz renk kattık. <3

    YanıtlaSil
  3. oleey eline sağlııık çok iyiydin sen bu etkinliktee. daha olur büssürü etkinlik zaman içindee :) pekiii, pazartesiiii yazcan mıııı ağaç eviiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm :) Birkaç fikir var aklımda ama toparlayamadım tam olarak, haftaya kalsa daha iyi olacak :)

      Sil

Popular Posts