16 Gün 16 Yazı Meydan Okuması | 13. Gün

By aysu - Nisan 27, 2020


 13-) Öğrenmek çok kıymetli, bilgiye giden yol herkes için farklı. Senin öğrenme yolların nedir, çok merak ediyorum.

reading gif  Bilgi derken birçok farklı konuda bilgi var. Genel anlamda bakarsak, çoğumuzun böyle yaptığını düşünüyorum, internet aracılığıyla ulaşıyorum bilgiye. Örneğin eğer bir araştırmam varsa en kolay yol internet yoluyla araştırmak bence. Onun dışında gündelik hayatta bilgiye ulaşabilmek için gerçekten çok farklı yollar var, öğretmenler de bunlardan biri. Ders olarak gördüğümüz şeylere bilgi olarak değer veriyorum ben.

 Kelime öğrenmek de bilgi olarak sayılabilir bence, sözlük kurcalamayı severim bilmediğim kelimelerle karşılaştığımda. Son olarak bu biraz şahsi bir şey ama abim bana bilgiye ulaşma konusunda çok yardımcı oluyor. Onun bilgisinden faydalanmayı seviyorum :D Ayrıca anlatma şekli çok güzel, akılda kalıcı bir şekilde anlatıyor. Her neyse şöyle bir toparlarsak en çok interneti kullandığımı söyleyebilirim sanırım :D

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

 - Hohh 13. Gün de bitti epey az kaldı; tamamlayabileceğimi, başardığımı düşünüp sevinsem de bittiği için üzülüyorum diyebilirim :( Çünkü gerçekten çok güzel sorular vardı, çok eğlendim. <3
- Blogumun teması oldu gibi gözüküyor lütfen görüşlerinizi paylaşın, aralara mor serpiştirdim. Ben tatlı olduğunu düşünüyorum :)
- Bu arada gif Kyoukai No Kanata adlı bir animeden, çok sevdiğim bir anime, bakabilirsiniz :). Sizi seviyoruum :) See ya!

  • Share:

You Might Also Like

13 yorum

  1. Çok yakışmış mor.. Renk güzeldir :)
    İnternet çok faydalı birşeyler öğrenme konusunda, katılıyorum.
    Meydan okumadan keyif almış olmana ayrıca sevindim

    YanıtlaSil
  2. Bilgiye ulaşma konusunda vermiş olduğunuz cevaptan dolayı teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bu arada seni takibe aldım sizi de bloguma beklerim.:)

    YanıtlaSil
  4. Ay iki gün girmedim bloga neler olmuş buradaa!! Çok güzel olmuş yeni teman, bayıldım. Gideyim biraz yeni temanla blogunu inceleyeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm <3 <3 Tabii kendi blogun gibi ;)

      Sil
  5. Bugün 15. Yazıyı paylaşacağız ve sadece 1 gün kalıcak 0.o İnternet çok pratik bence :)

    YanıtlaSil
  6. benden bazen kardeşime soruyorum 😊🌼 gönlüne sağlık canım benim 😊 sevgiler...teman da çok güzel olmuş ayrıca 😊🌼

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm <3 Birisinden bilgi almak çok güzel oluyor bence :)

      Sil
  7. anime hıhım pikiş blogun pamuk şeker gibi oldu :) net ve abin yetermiş bilgiye ulaşmak için iştee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) Ah, öyle değil mi? :D

      Sil

Popular Posts