16 Gün 16 Yazı Meydan Okuması | 14. Gün

By aysu - Nisan 28, 2020


 14-) Bugün bir robot tasarlıyor olsan, tasarım robotunun hangi özellikleri olsun isterdin?

 Mmm, ilk olarak bunun çok güzel bir soru olduğunu söylemek istiyorum :D (küçük bir uyarı* bu yazıda bilimin güncel konumunun yeterli olup olmaması göz önüne alınmamıştır, hayal gücünün ön planda olduğu bir yazı okuyacaksınız! küçük uyarı bitmiştir*) Ve hemen size düşüncelerimden bir kesiti takdim ediyorum:






   İlk olarak yapabileceği şeylerden bahsedelim sonra hayal gücümün kapılarını açıp görünüşünden bahsedelim. Ben aksini söylemedikçe yalnızca benim söylediklerimi yapmalı. Sesi değişebilmeli, tek sesi olmamalı,   çünkü neden olmasın? Bazen sesini yalnızca ben duyabilmeliyim. Onunla benim aramda bir bağ  olmalı, telepati gibi. Ne kadar uzakta olursak olalım, birbirimizle iletişim kurabilmeliyiz. Zor bir durumda kalırsam, acil durum modu gibi bir şey olur, telepati özelliğimiz sayesinde acil durum zamanlarında direkt yanıma gelebilmeli. Her neyse her şeyi yapabilmeli, uçabilmesini de istiyorum bu arada :D



Adventure Time Bmo GIF - Find & Share on GIPHY

 Sizi hayal gücüme teslim ediyorum. Dış görünüşü mükemmel olmalı hatta herkes farklı şekilde görebilir bu şekilde öznelliği de göz önünde bulundurmuş oluruz. Dış görünüşü tek renge ve şekle bağlı olmamalı, her şeyi değiştirilebilmeli. Şimdi iki şey var aklımda; ya çok büyük olacak ya da küçük olacak, ortasını istemiyorum, ortalama yetişkin bir insan boyutunda falan olmasın yani. Küçük olanda karar kıldım sanırım. Boyutu şey gibi olsun, ayıcıklar oluyor ya devasa değil çok küçük de değil hah işte onlar gibi olsun. Ama bu benim şu anki düşüncem her şeyi değiştirilebildiği için boyutu da değiştirilebilmeli. Her türlü bilgiye ulaşabilmeliyim onun aracılığıyla. Bir şeyler tasarlamama da yarayabilir, üç boyutlu yazıcı gibi düşündüğüm tasarımları somutlaştırabilir. Farklı makinelerle bağlantılı olmalı yani farklı makinelere dönüşebilmeli çünkü sadece tek bir amaçla kullanılması olmaz :) Son olarak yapay zekası olmalı, zaten robot deyince aklıma bu şekildeki robotlar geldiğinden yukarıda bahsetmeyi unutmuşum :D 


 Eklemek istediğim çok fazla şey var ama bu kadarla sınırlandırmak istiyorum yoksa bu yazı bitmeyecek :D Bmo gifleri koydum, çoook tatlı oldu bence <3 Görüşürüüüüüz! :)


  • Share:

You Might Also Like

14 yorum

  1. heeey gelcem yineee, ağaç ev sohbetlerine konu istediğin zaman seçebilirsin kendin yaaa. örneğin istersen haftaya sen yaz.istersen bana söyle, haftaya yazmak istersen, konu da dilediğin gibi seç yani ne istersen :) olur muu :)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar kapsamlı bir robot olmuş 😊 hayallerin bol olsun gerçek olsun inşallah canım benim 😊 sevgiler 🌼

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi amaa? Her işe yarıyor, ayrıca mükemmel bir arkadaş :) Teşekkür edeeriimm ☆

      Sil
  3. Ah gerçekte olsa ne güzel olurdu :') Teşekkür ederim yorumun için <3

    YanıtlaSil
  4. Çok şirin bir yazı olmuş. Keşke böyle bir robotumuz olsa :)

    YanıtlaSil
  5. ha haaaa pekiiiii küçük ve çok becerikli ve çokoş olsuuun tamam :)

    YanıtlaSil

Popular Posts