16 Gün 16 Yazı Meydan Okuması | 10 ve 11. Gün

By aysu - Nisan 25, 2020


 10-) Bugün bir şarkı listesi yapalım. En sevdiğin film müziklerinden oluşan bir liste şahane olur.

 Geçtiğimiz ay, bir müzik meydan okuması  (?) vardı. Ben ona her ne kadar katılmak istediğimi söylesem de olmadı :( En azından burada birkaç film (dizi de koydum, bence sorun olmaz :D) müziği önereceğim.

Shape of My Heart (Léon the Professional)

- Léon filmini sevmiyorsunuz bile şarkıyı sevebileceğinizi düşünüyorum, çok hoş bence :)

Doomsday (Doctor Who)

- Bunu sevip sevmeyeceğinizden emin değilim, ben bunun hüzünlü ve hoş bir melodisi olduğunu düşünüyorum. Doctor Who'da geçtiği sahne de hüzünlü bir sahneydi zaten :(

Summer of Farewells (From Up on Poppy Hill)

- Anime önerimde bunu size önermiştim, müziğini sevdiğimden bahsettim mi hatırlamıyorum, sanırım bahsetmiştim. Ben buraya Türkçe altyazısı olanını ekledim ve bu filmin son sahnesi yani eğer izlemediyseniz ve izlemeyi düşünüyorsanız şimdilik bunu (<~) dinleyin sözlerinin anlamına filmi izleyip bitişinde kavuşursunuz ;)



 11-) Sosyal medyanın 3 iyi 3 kötü özelliği hakkında konuşalım mı bugün?

 O zaman iyi özellikleriyle başlayalım:

• Boş vakitler için bir alternatif oluyor.
• Farklı insanlarla tanışabilmemizi, sanal arkadaşlar edinebilmemizi sağlıyor.
• Uzun zamandır haber alamadığımız, görüşemediğimiz kişilerle iletişim kurabilmemizi sağlıyor.

 Kötü özellikleri de şöyle:

• İnsanlarla yüz yüze, canlı iletişim şeklimizin yerini yavaş yavaş sosyal medya aracılığıyla kurduğumuz iletişim alıyor.
• Epey bağımlılık yapıyor.
• Boş zamanlarımız dışında aşırı kullanım olması durumunda yapmamız gereken işleri, sorumluluklarımızı aksatıyor.

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
- Veeee sonunda olmamız gereken yerdeyiiiz! Yetiştim, durun biraz soluklanayım! Şaka bir yana bunları yazarken çok eğleniyorum :)
- Artık kafama estiği gibi gif koyuyorum :D Ama güzel oldu bence!
- Her neyse sonraki yazımda görüşmek üzereee! <3

  • Share:

You Might Also Like

9 yorum

  1. Çok güzel resim seçimi yapmışsınız

    YanıtlaSil
  2. Doomsday a ben de bayılıyorum epeydir doctor who da izlemedim ama 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ben de uzun zamandır Doctor Who izlemedim, yakın bir zamanda biraz eski bölümlerine bakayım. Yeni çıkan sezonu da henüz izlemedim, yaza saklıyorum :)

      Sil
  3. Leon'u da müziğini de çok severim :)

    YanıtlaSil
  4. popy hill saol yaaa gifler eveeet hep koooy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O animeyi seviyorum, bir ara bakabilirsin :) Çizimleri, konusu ve bitiş müziği çok hoşuma gidiyor :)

      Sil

Popular Posts