16 Gün 16 Yazı Meydan Okuması | 12. Gün

By aysu - Nisan 26, 2020


 12-) İşte cevapları ile ağız sulandıracak bir soru; eğer günleri bir yemeğe benzetseydin, haftanın günleri hangi yemekler olurdu?

  Zor geldi açıkçası :D Pazartesiyle başlayalım, pazartesi okul, iş gibi şeyleri hatırlatıyor bana, pazartesi çok sevilmiyor da bu nedenden. Pazartesiye sevmediğim bir yemek vereceğim: musakka. Neden sevmediğimi bilmeyip sevmediğim yemeklerden bu.


 Şimdi salıya geçiyorum. Salı günü pazartesiden kalan huysuzluğum devam ediyor ama bu sefer çok hafif bir kanıksama var. Bana göre bu tanıma tam olarak uyan bir yemek seçiyorum:Ispanak yemeği. Önceden çok sevmiyordum, ama şimdi bu yemeğe karşı olumsuz duygularım ortadan kalktı, nötrüm :D 


 Çarşambaya geçtik, alıştım artık, tam anlamıyla kanıksadım. Bu yüzden sevdiğim bir şey koyacağım çarşambaya, hazır noodlelar. Sağlıklı değil, 


biliyorum ama çook güzeller yaa :I

 Perşembe hafta sonunun yaklaşması heyecanı var bu yüzden yine güzel bir şey koyacağım: patates. Patatesin her halini seviyorum bu yüzden ayrım yapmadım, direkt patates yazdım.


 Cuma, tamam artık rahatlayabilirim :D Lahmacun demek istiyorum, çünkü bayılırımm!! :)


 Cumartesi, hafta sonuna resmi olarak girmiş bulunuyoruz! Cumartesiye tatlı vermek istiyorum ama yemek denildiğinden bir yemek bir tatlı vereceğim. Yemek olarak patatesli börek diyeyim :D Tatlı olarak isee çikolata parçacıklı büyük kurabiyeler var ya hah işte o. Mükemmel bir günn! <3 <3 <3


 Pazar günündeyiz, haftanın son günü. Hem yarının pazartesi olması biraz üzücü hem de pazartesiye yetiştirmem gereken görevlerim var. Ama aynı zamanda henüz hafta sonu bitmiş değil. Bu yüzden nötr olduğum bir yemek koymak istedim, kuru fasulye :D


 Böylece 12. gün de sona erdi, çok az kaldı ya :D Her neyse benden bu kadar, görüşürüüz!



  • Share:

You Might Also Like

13 yorum

  1. Cuma günü size mi gelsem acaba?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah karşılıklı lahmacun yemek güzel olurdu :D

      Sil
  2. patates çok severim 😊 ve lahmacun 😊🌼 çok güzel olmuş emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  3. Cuma-cumartesi keyifliymiş :))

    YanıtlaSil
  4. Günleri kendi bakış açımdan değerlendirdim, güzel oldu bence :) Patatees <3 Hoş geldiiin! :)

    YanıtlaSil
  5. Ben ıspanak hariçin de diğerlerini sevirim. Özellikle cumartesi favorim.

    YanıtlaSil
  6. Ya bu yazı çok eğlenceli olmuş ama :) Hazır noodle kısmına ise katılıyorum. Sağlıksız belki ama candır ❤

    YanıtlaSil
  7. çarşambadan sonasıııı çok iyiii :) kuru fasulye pilav soğan cacık da iyi olur yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğan sevmiyorum ama diğerleri hakkında hiçbir şey diyemem, çok uyumlular :)

      Sil

Popular Posts