Ağustos'19

By aysu - Eylül 01, 2019

Merhabaaa! Aylık raporuma hoş geldiniz :) Hemeeen başlayalım:





¤~ Okuduklarım ~¤

● Şah ve Sultan
Eveet ilk kez bu tür bir kitap okudum sanırım, ilgimi çekmez diye düşünmüştüm çünkü tarihle alakalı kitapları okumayı sevmiyordum. Ve bu kitabı elimde okuyacağım kitap kalmadı diye ağabeyimden ödünç alıp okudum. Çok iyiydi, aşırı iyiydi, hiç beklememiştim böyle güzel olacağını; yeri geldi gülümsetti, yeri geldi ağlattı. Gerçekten güzeldi :') İskender Pala'nın yazım dili çok güzel.

● Ötediyar
Bu kitabın yorumu daa hemeen şurada.

● Harry Potter (re-read)
Okuyacak kitabım kalmadığından Harry Potter'ın ilk kitabını yeniden okumuştum :) Bunun da yorumu vaar şöyle gösteriyim yolu :)

● All You Need Is Kill

● All You Need Is Kill - 2
Bunlaar bildiğiniz gibi okuduğum ilk mangalar oluyooor :). (Tık Tık)

● Death Note
Bu manga serisini hepiniz biliyorsunuzdur bence çünkü bir aralar çok popülerdi. Hatta sanırım bir tane de filmi çıkmıştı netflix yapımı, filmden dolayı popüler olmuştu. Ayrıca animesi de var fakat ben önce mangasını okumuş olmak için animesini izlemedim :). Manga serileri uzun oluyor, bu seri de çoğu manga gibi uzun 12 ya da 13 mangadan oluşuyordu sanırsam. Çok güzel çizimleri ve konunun ilerleyişi, yazarın gerçekten çok akıllı olduğunu düşünüyorum çünkü böyle akıllı karakterler yaratabilmesi bunu gösteriyor zaten :)

● Caraval (re-read)
Yine kitapsız kalınca tekrar okuduğum bir kitap. Bu kitabın yorumunu yapmadım fakat çok seviyorum, yorumunu belki yaparım, isterseniz aşağıya yazabilirsiniz ☆ "Caraval bu dünyada sihre en yakın şey"

● Hava Uyanıyor

● Ateş Düşüyor

● Toprağın Sonu

Bu üç kitap, bir seri. Fakat kitapların tamamı Türkçe'ye çevrilmemiş, toplam 5 kitaptan oluşuyor diye biliyorum -umarım yanlış bilmiyorumdur-. Kitapta büyü ve aşk var. Yaşanılan toplumda herkesin büyüsü yok ve büyüsü olan kısımdan normal insanlar korkuyorlar. Ana karakterimiz Vhalla küçük yaşta annesini kaybetmiş ve babası onu sarayın kütüphanesine çırak olarak verip savaşa gitmiş. Vhalla, kitapları çok seven bir kız ve bulduğu her boş vakitte kitap okuyor. Vhalla kütüphaneci çırağı olarak normal birisi gibi yetişirken 17 yaşında prensi kurtarmak için kitaplardan bilgiler yazarken kendisinin büyüsünün bıraktığı iz sayesinde büyüye sahip olduğu fark ediliyor.


¤~ İzlediklerim ~¤

- Filmler (1)


● Leon: The Professional
Herkes izlemiştir bunu, çok güzel bir film kendisi fakat ben izlememiştim daha önceden ve bu ay içerisinde izleyeyim dedim. Çünkü çok merak etmeye başlamıştım.Gerçekten baya iyiydi bence, Mathilda'yı oynayan oyuncuyu çok sevdim (Natalie Portman) sanırım bu filmden sonra tanınmaya başlanmış. Eğer izlemediyseniz siz de bir an önce izleyin bence :)

- Diziler (1)

● Friends
Friends'e yeni başladığımı söyleyemem çünkü baya uzun süredir izliyorum, animelerden sıkıldıkça Friends, Friends'ten sıkıldıkça anime izledim. Gerçekten çok güzeldi. Bittiğinde sanki onlar ailemmiş ve ben onları kaybetmişim gibi hissettim :')

- Animeler (6,5)

● Akame Ga Kill!
Gerçekten çok sevdim bu animeyi birkaç küçük öfkem var yapımcıya (?) ama konusu, konunun işlendiği yerler çok güzeldi :)

Akame Ga Kill!


● Yakusoku no Neverland (The Promised Neverland)
Bunun değişik bir konusu vardı aslında :) karakterler küçüklerdi ve çok tatlıydı çizimleri, özellikle Ray'i, Norman'ı, Gilda'yı -Gilda'nın çizimi çok tatlıydıığ- ve Emma'yı sevdim.

The Promised Neverland


● Tate no Yuusha no Nariagari
Bunun hikayesi de güzeldii hepsinde olduğu gibi :). Bunda Kahramanlar vardı bu kahramanlar kalkan kahramanı, kılıç kahramanı, yay kahramanı, mızrak kahramanı olmak üzere 4 tane. Kalkan kahramanının hep dışlanmasına gerçekten sinir olmuştum ama o kendini öne çıkardıkça, bir şeyler başardıkça onun adına gururlandım :) 



Tate no Yuusha no Nariagari


● Kenja no Mago
Bu bana biraz çocuksu geldi açıkçası. Konusu çok güzel yerlere gelebilecekken -çizimleri de güzeldi- böyle olması beni biraz sıktı :/

Kenja no Mago


● Gate: Jieitai Kanochi Nite
Aslında bu animenin ilk bölümlerinde biraz sıkılmıştım ama izleyince devamı geldi :) ana karakterin çizimini çok sevmemiştim başlarda ama sonradan iyi gelmeye başladı, en sevdiğim karakterler büyücü ve rahibe vardı, Rory Mercury'ydi sanırım adı, bunlar oldu

Gate: Jieitai Kanochi Nite



● Akatsuki no Yona
Mm bu da çok güzeldi, izlemenizi önerebilirim, ana karakterimiz bir prenses olarak büyümüş, saf bir kız fakat babası öldükten sonra çocukluk arkadaşıyla -Hak♡- saraydan kaçıyorlar ve Yona güçleniyor. Güçlü bir kadın karakter olması hoşuma gitti :)


Akatsuki no Yona
  


● Attack on Titan (Sadece 1. Sezon)
Bu bilindik bir anime, konusu da güzel, çok çok farklı bir konusu yok ama... Yıllar önce devler ortaya çıkıyor. İnsanlar da korunmak için kendilerine bir sığınak yapıyorlar katman katman kocaman duvarların içinde yaşamaya başlıyorlar. Ve çook uzun bir aradan sonra ilk kez en dıştaki duvar bir dev tarafından yıkılıyor, konusu bu.Karakterleri sevdim. Favori karakterim Levi :')  Üçünün bir arada olduğu bir gif bulamadım :( o yüzden bunu koydum.    


Attack on Titan



                              ♤

- Eveet bu kadardı, yorum yazısı yazabileceğim için konularından çok bahsetmedim eğer yukarıdakilerden herhangi birisinin yorumunu yapmamı isterseniz aşağıya yazabilirsiniz. :)

- Siz de okuduklarımdan herhangi birini okuduysanız ya da izlediklerimden herhangi birini izlediyseniz yorum kısmından görüşlerinizi benimle paylaşabilirsiniz. ☆

- Eleştiri ve önerilere açığım. ♡☆

- Sizi seviyorum, görüşürüüüüz! :

  • Share:

You Might Also Like

14 yorum

  1. Ne kadar dolu bir ay geçmiş, yazıdan belli ne güzel :) Bu aralar bir animeye başlamayı düşünüyorum, birkaç kişiden daha öneri istemiştim. Siz de izlediğiniz animelerden bir yorum yazısı paylaşırsanız merakla okurum :) elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tane paylaştım dün, yine paylaşmayı düşünüyorum bu sefer daha kısa bir anime olacak :) , teşekkürleer ☆

      Sil
  2. Woww, ne kadar dolu dolu bir yazı 💞 Ellerine sağlık ^^
    Death Note en sevdiklerimden :)
    Akatsuki no yonayi da izlemiştim , sonra da meraklanip mangadan devam etmiştim, manga da şahane gidiyor :) Mavi mangadan takip edebilirsin eğer mangayi da okumak istersen ^^
    Diğer önerilerin için de teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiimm, mangasını bir arkadaşımdan duymuştum o da önermişti, Death Note'dan sonra bakarım belki :)

      Sil
  3. Listede harika şeyler var. Özellikle Harry Potter'a gözüm takıldı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whoaa gözünüz ne güzel yerlere kaçmış öyle :D

      Sil
  4. Kardeşimin de ilk alıdığı mangalardan ama ben okumadım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. All You Need Is Kill'den mi bahsediyorsun Death Note'dan mı? Her neyse hangisinden bahsediyorsan artık, ikisini de öneririrm :)

      Sil
  5. Maşallah ne kadar güzel bir ay olmuşşş *-* Death Note'un animesine başlamıştım ama sonra bıraktım başka şeyler izleyince. Şimdi de filmine bakmayı aklıma koymuştum Eylül ayında inşallah bakabilirim. Kitaplar konusunda da ayrı bir maşallah diyorum. Ben hiç okuyamadım ağustosta kitap.. Zorladıkça yarım kaldı kitaplar bu yüzden kalbim kırık :'''( Eylül ayı da harika bir ay olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Death Note'un filmini sevmeyen baya bi' kişi var ama sen de dene bir istersen -mangası ve animesi çok seviliyor ama filmi sevilmiyor o kadar- :) Eylül ayı hepimiz için güzel geçer umarım :)

      Sil
  6. leon bayılırıım arada izliyom mutlu oluyom, friends efsaneeee. oleeey animeler dolu dolu çok çok. işallah izlerim hepsinii. ay senin blog cennet gibi valla. süfer bi blogun vaar inan banaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Leon çok güzeldii, friends de mükemmell. İzle hepsini :D, teşekkür ederim yaa :))

      Sil

Popular Posts