All You Need Is Kill | Manga Yorumu

By aysu - Ağustos 27, 2019

All You Need Is Kill

Yayınevi: Akılçelen Kitaplar

Türkçe Adı: Öldür Yeter

Yazar: Hiroşi Sakurazaka

Çizer: Takeşi Obata


•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Selam! Okuduğum ilk manganın yorumunu yapıyorum bugün! 2 ciltlik bir seri kısa bir seri olduğu için başlayıp hemen bitirip yorumunu yazmak istedim.

 Animesi yok, fakat mangadan uyarlanmış bir filmi var (Edge of Tomorrow). Konusu çok farklıydı; dünyayı Taklitçi denilen uzaylılar istila ediyorlar ve karakterimiz Keyci Kiriyo da bu Taklitçilerle savaşanlardan fakat bir acemi. İlk savaşında ölüyor ve kendini bir önceki günün sabahında buluyor. Kendini birkaç kez daha öldürüyor ve her seferinde aynı sabah uyanıyor. Ve her uyanışında bir önceki döngüde neler yapabildiğini hatırlayabiliyor.

 Ben bundan uyarlama olan filmi daha önceden izlemiştim yani konusunu biraz biliyordum. Fakat yine de güzeldi. Tek sıkıntısı biraz fazla kısa olmasıydı 2 ciltten oluşan bir seri olduğu için olaylar biraz aceleye gelmiş gibiydi sanki. Ama çizimleri ve konusu güzeldi. Rita, Keyci ve Shasta'nın çizimi özellikle çok iyiydi ☆.

 Eğer manga okumaya yeni başlayacaksanız bununla başlayabilirsiniz çünkü kısa, konusu ve çizimleri güzel. -aslında benim de ilk mangam biliyorum fakat ben anime izliyorum ve bu yüzden değerlendirebileceğimi düşündüm :)-

-Spoiler İçeren Alan!!!-

 1. cildin sonunda Rita Keyci'ye kaçıncı döngüde olduğunu soruyordu. Açıkçası bu kısmı okuyunca direkt 2.sine geçmek istiyorsunuz. 2.sine geçince Rita'nın hikayesiyle başlıyoruz; küçüklüğü, döngüye girişi gibi şeyler anlatılıyor. Burasının anlatılması güzel olmuş bence. Tanışma yerleri de gayet hoştu.

 Tek sorunu 2. cildin çok çok hızlı bitmesiydi. Rita'yla Keyci çok az zaman geçirdiler. Rita'nın ölmesine gerçekten çok üzüldüm ve en en en son sayfalar da gerçekten iyiydi.

Puanım: 4,5/5

-Siz de bu mangayı okuduysanız yorum kısmından görüşlerinizi benimle paylaşabilirsiniz.

-Eleştiri ve önerilere açığım! ☆

"Hayatımız taşa kazınır. İstediğimiz kadar silip düzeltebileceğimiz bir kağıda yazılsa, bir anlamı olmazdı."

"Korumak istediğim tek insan sendin ve şimdi yalnızım. Kırmızı senin rengindi ve yalnızca senindi. Seninle kalmalı. Ceketimi gök mavisi yapacağım. İlk tanıştığımızda sevdiğini söylediğin."

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. manga bayılırıım. gelcam yinee :) heey baksana, blog keşif etkinliği yazısı var blogumda okusana. sonra edischar ve taha arkadaşlarımızın bloglarına gidip etkinliğin gereklerini yapsanaa :) sonra da blogunda sen de yazcan etkinlik yazısııı :) hadiiii :)

    YanıtlaSil

Popular Posts