Açıklama :')

By aysu - Eylül 08, 2019

 Selam, selam, selam! Uzun zamandır erteledikçe erteliyorum bunu yazmayı, çünkü biliyorum yazınca üzüleceğim ama yazmam gerekiyor.



 Direkt konuya giriyorum. Sene sonu sınava gireceğim ve bu sınav hayatımın belli dönemlerini etkileyecek. Bu sınav için çok çalışmam gerekecek. Ve bloğuma gerçekten çok emek ve zaman harcıyorum. 

 Blogla ilgilenmek sadece yazı yazıp paylaşmak değil, yorumlara elimden geldiğince cevap veriyorum ya da takip ettiğim kişilerin bloglarına uğrayıp yorum yapıyorum. Gerçekten bunları yapmayı çok çok çok... seviyorum. Ama okul zamanında aklımın burada kalmaması gerekiyor. Derslerimle ilgilenmeliyim. Bu yüzden sıklıkla paylaşım yapamayacağım. Buralarda bulunamayacağım.

 Belki arada kafamı dağıtmak için yazarım ama çokça paylaşım yapmayacağım. Sizi gerçekten çok seviyorum, görüşürüz :)



  • Share:

You Might Also Like

24 yorum

  1. Kendin için iyi bir karar almışsın. Yeni döneminde başarılar diliyorum ve sınavında umarım istediğin başarıyı elde edersin. Ben de seni yeni keşfedip takibe almıştım ama olsun, gireceğin sınav önemli. Arada yazacağın yazıları bekliyor olacağım öyleyse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler destek olduğunuz için :)

      Sil
  2. Tüm bu süreçte güzel dileklerimiz seninle Aysu, başarılar :)

    YanıtlaSil
  3. Sizin yaşınızda oğlum var.
    Derslerinizi ve kitaplara kaçmayı ihmal etmeyin. İleride, paylaşım yapmak için çokça vaktiniz olur zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de öyle düşünüyorum, şu an benim için en iyi seçenek* bu sanırım :)

      Sil
  4. Şu anda en önemli şey geleceğine odaklanmak olur, çok haklısın. Güzel başarılar diliyorum sana. Arada durumlardan haberdar edersin bizleri :)

    YanıtlaSil
  5. Aysuu, sen de bendensin he :')
    Ben de üniversite sınavına gireceğim İnşaallah bu yıl.
    Hadi o zaman çok çok iyi bak kendine, Allah zihin açıklığı versin sana,
    Çokça başarılar, kolaylıklar 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de kendine çook iyi bak :) , sana da çok çok başarı ve kolaylıklar diliyorum ☆

      Sil
  6. Merhaba canım hoş geldin diyelim sana. :) Ne güzel daha çok gençsin ve derslerinden kalan zamanlarda blogla ilgilenmen harika. Çok takdir ettim seni gerçekten. Umarım her şey gönlünce olur ve bu yıl gönlünden geçen güzel bir okulu kazanırsın. Sevgiyle kal. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım öyle olur. Sen de sevgiyle kal :")

      Sil
  7. Merhaba Aysu! Keşf-i Blogger etkinliğinden gördüm seni. Bloğun çok güzel ilgimi çeken yazıların var hemen onları okumaya geçiyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selaam, hoş geldiin! İlgini çekmesi nekadar güzeel, umarım hepsini beğenirsin :) ☆

      Sil
  8. Kendin için en doğru olanı yapmalısın. Buralar her zaman duruyor ama geleceğin buradan çok daha önemli sıkıldığın zamanlarda buraya kaçarsın bekliyor olacağım ben. Derslerinde bolca başarılar 🙏🏻

    YanıtlaSil
  9. heeey sana çok çok başarılaaar. zamanın olunca gelirsiiin. senin blogda gezerim ki ben, animeler var en başta sende görüp izliycam. sınavla derslerle ilgili bişiler olursa söle bize, sınava girenler oluyo ki aramızda sorarız ki onlaraa. dua etcem senin için kolaylıklaar :)

    YanıtlaSil
  10. Eğitim blogdan daha önemlidir.Güzel bir karar almışsın.Umarım istediğin yerlere gelebilirsin.

    YanıtlaSil
  11. heeey iyi gidiyo muuu ciciii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet! Son yazımda bu konu hakkında konuştum biraz :)

      Sil
  12. Başarılar diliyorum eğer vaktin olursa seni de mimledim son yazımda! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) En yakın zamanda cevaplayacağım.

      Sil

Popular Posts