Yakusoku no Neverland | Anime Yorumu

By aysu - Eylül 04, 2019

Merhabaa, bu sefer daha kısa bir anime yorumluyorum, öneriyorum. :)


Adı: Yakusoku no Neverland

Sezon Sayısı: 1 Sezon

Toplam Bölüm Sayısı: 12 Bölüm

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

 Anime bir yetimhanede geçiyor, içinde bulunan çocuklara çok iyi bakıyorlar ve 12 yaşına gelene kadar her çocuk için bir aile bulunuyor. Yetimhanenin içinde bulunduğu yer, çok büyük bir bahçe gibi, kare şeklinde ve kenarlarda büyük duvarlar var. Bunların ardında ne olduğunu bilmiyoruz. Bu yerden tek çıkış yolu var, orası da çocuklar ailelerine gönderilirken açılıyor sadece. Yetimhanenin başında, onlara bakan kadına Mama -Anne- diyorlar. Ana karakterlerimiz -aynı zamanda yetimhanedeki sınavlardan en yüksek not alanlar bu üç karakter- yukarıdaki resimde gördüğünüz üç çocuk yani Norman, Emma ve Ray. Sıradan bir gün geçirirken içlerinden birisine aile bulunuyor. Çocuğun oyuncağını unuttuğunu fark edince Emma ve Norman ona oyuncağını vermeye gidiyorlar ve bu sırada yetimhanenin sırrını öğreniyorlar.

 Bu da yine popüler bir anime, 1 sezon ve az bölümü var ama 2. sezonu da çıkacak. Mangası da varmış fakat Türkçe'ye çevrilmemiş. Sonu da çok heyecanlı bitiyor umarım bir an önce çıkar yeni sezon. Bu arada animeyi kesinlikle tavsiye ederim :) . Şimdi biraz karakterleri tanıyalım;


Emma

Emma, hayat enerjisiyle dolup taşan, her zaman mutlu olan ve çevresindekileri de mutlu edebilen bir kız ve yetimhanedeki herkes onu çok seviyor.

Norman

 Norman, çook tatlı, Emma'yı çok seviyor ve o istese her şeyi yapabilecek bir karakter. Ayrıca Norman'ı da yetimhanedeki herkes çok seviyor -Emma kadar olmasa da :D-

Ray

 Ray, soğukkanlı birisi görünüşünden de öyle düşünülüyor fakat bu soğukkanlılığın içinde Emma ve Norman'ı çok seviyor ve çok önemsiyor


Isabella / Anne

 Anne -Isabella- , çok tatlı, iyi niyetli birisi gibi gözüküyor. Sanki hiç kötü birisi olamazmış gibi gülümsemesi falan çok tatlı. Ama aslında o kadar da iyi birisi değil...

Krone / Abla

 Anne, ablayı -Krone- yardım etmesi için çağırıyor çünkü çocukların arasında sırrı bilen kişiler olduğunu biliyor. Ablanın mimikleri çok korkutucu, gölgelendirmeleri de onu çok korkutucu yapıyor, hep bir yerlerden çıkıyor. Ve yalnız kaldığında oyuncak bebeğiyle konuşuyor. Abla tuhaf birisi.

Gilda, Don

  Emma, Ray ve Norman birbirlerine çok yakınlar. Bunların dışında onlardan sonra en büyükler olan Don ve Gilda da birbirlerine yakınlar ve bunların son zamanlardaki endişeli hallerini fark ediyorlar. Böylece olaya dahil oluyorlar. Gilda çok tatlı, hep endişeli gibi gözüküyor. Don, biraz başına buyruk davranıyor. Ama diğerlerini kötü etkileyecek şekilde değil. -üzgünüm gif bulamadım :(-

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

- Eveeet bittii :D, bu sefer o kadar uzun tutmadım ;).  Kısa animeler isteyenler vardı onun için bunu seçtim, umarım seversiniz! ♡

- Eğer siz de izlediyseniz görüşlerinizi benimle paylaşabilirsiniz. ☆

- Eleştiri ve önerilere açığım. ☆

- Görüşürüüüüzz!
















  • Share:

You Might Also Like

13 yorum

  1. Yahu şu Emma'yı ısırabiliyor muyuzz *-* çok tatlışkoymuşş 39473985673 tane izleyecek şeyim var ekleyeyim bunu da ne yapalım gelir elbet sıra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelir yaa :)) , ayy evet Emma çok tatlığğ :D

      Sil
  2. Bu animeyi ilk kez duydum, güzel görünüyor :) Tanıtım için teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değiil :) , güzel bir anime, çizimleri de tatlı bence.

      Sil
  3. eveet bence de başlayabilirsin bununla :)

    YanıtlaSil
  4. Listeler hayli kabarık gerçekten.. Ama not alalım tabi bir köşeye.. Teşekkürler öneri için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet uzadıkça uzuyor :) Rica ederiiimm ☆

      Sil
  5. şu animeler de sardıkça sarıyor ya tüm gün izliyorum sonra çok güzeller, bu tavsiyeler için de teşekkürler en kısa zamanda izlemek istiyorum 💖💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya, ama okullar açılınca izleyemeyeceğim ben sanırım :( eveet en kısa zamanda izlee :))

      Sil
  6. heey oleey saool işallah sendeki animeleri izliycams liste yapıyoree :)

    YanıtlaSil
  7. Anime zevkimiz çok benziyor sanırım :D bu animeyi de çok seviyorum :)) ben de bloğumda paylaşmıştım harika bir tanıtım olmuş,
    karakterlerle falan çok güzel. Yeni sezon Ocak’ta gelecek bildiğim kadarıyla ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgi alanlarımız benzer olan kişilerle tanışınca çok mutlu oluyorum :D. Ayy çok güzel ama buu, yeni sezonu için de çok heyecanlıyım. Ne zaman çıkacağını öğrenmem güzel oldu, teşekkür ederimm. :)

      Sil

Popular Posts