Dizi ve Film Mimi | 2

By aysu - Eylül 05, 2019

Selaaam! Can Uzunyol yeni bir mim başlatmış, dizi ve film mimiymiş. Ben de başlığını görünce hemen cevapladım sorularııı :). Can'ın cevaplarına bakmak isteyenleri de şöyle alayım :)



•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

1- Yıllar geçse de izlemekten sıkılmam dediğiniz dizi ve film hangisi?
- Film, Harry Potter bir klasik oldu benim için, küçüklüğümden beri izleyip durdum hala canım sıkılınca benim için alternatif oluyor. Dizi için ben biraz kararsız kalıyorum çünkü bir sürü dizi izledim şimdiye kadar. Ama uzun soluklu diziler diyebilirim cevap olarak, mesela en sevdiğim dizilerden birisi olan Doctor Who ya da yine favorilerimden Friends. 

2- En sevdiğiniz oyuncu kim? (kız ve erkek)
-  En sevdiğim oyuncu yok çünkü çok fazla oyuncuyu seviyorum bu yüzden birkaç tane söyleyeceğim :D . Erkek oyunculardan Matt Smith, Leonardo DiCaprio, Cillian Murphy, Benedict Cumberbatch, Chris Pratt kız oyunculardan ise; Jennifer Lawrance, Jenna Coleman, Karen Gillan diyebilirim. Aklıma gelmeyen daha birçok isim var, ama bence bunlar yeterli. :)  

3- En sevdiğiniz dizi veya film repliği hangisi?
- Doctor Who'da sevdiğim birkaç repliğe baktım fotoğraflar -ve gif- bana ait değil, yani internetten aldım :)







4- Dünyasında yaşamak istediğiniz dizi veya film hangisi?
- Film olarak yine Harry Potter diyorum çünkü sihir var -Kofti ya da Muggle olmadığım sürece sorun yok-  :D eğer Harry Potter demeseydim Marvel evreni olabilir herhangi bir filmi, fark etmez :)) Dizi olarak ise The Umbrella Academy, Doctor Who ve Friends olabilir c:

5- En sevmediğiniz oyuncu kimdir?
- Sanırım buna Millie Bobby Brown diyebilirim biraz şımarık geliyor, yani aslında oyunculuğu iyi, Eleven'ı seviyorum mesela ama Millie... bilmiyorum iştee. Onun dışında sevmediğim bir oyuncu aklıma gelmediğinden Millie Bobby Brown diyorum.

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

- Whoaa ne çabuk bitti :) Siz de yapmak isterseniz yapabilirsiniz, hepiniz benim tarafımdan mimlendiniz :)


- Replikler okunmuyorsa söyleyin, en büyüğe alırım :D


- Eleştiri ve önerilere açığım! ☆♡


- Görüşürüzz!! :) ☆

  • Share:

You Might Also Like

26 yorum

  1. Cevaplarını okurken çok eğlendim cevapladığın için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimm :) ben de teşekkür ediyorum mimi başlattığın için ☆

      Sil
  2. Allahım Doctor Who mu :))))) Ben kendimi sıkı bir Whovian olarak görüyorum. 11. Doktoru çok severdim ve Clara Oswald' a hala aşığım sanırım. Replikler harika olmuş, duygulandım ya akşam bi bölüm izliyim. Paylaşım için de eline sağlık geneli çok eğlenceliydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeeey başka Whovian'lar da varmışş, ya çok mutlu oldum :) Ben de Clara'yı çook severim ama dünya genelinde nedense Clara'dan nefret eden birçok kişi var :/. Teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. Keyifle okudum mim cevaplarını, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Harry Potter hiç eskimiyor, bende tekrar tekrar izlerim hep :))
    Doctor Who'nun replikleri de çok güzelmiş. :) Kaleminize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kitapları da öyle sıkılınca açıp bakabiliyorsun. Teşekkür ederim :))

      Sil
  5. Tanıtım ve bilgilendirmeler için çok teşekkür ederim Aysu hanım

    YanıtlaSil
  6. farklı ve guzel olmus bence :D

    YanıtlaSil
  7. Seçimlerinizi çok begendim, keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
  8. heey son yazımda bir harry potter linki var yapmadıysan ordaki testi, tam sana göreeee :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir mimdi aysucum, Harry Potter benim de senelerdir favorim :) bu arada leonarda di caprio <3

    YanıtlaSil
  10. Ne tatlı cevaplar keyifle okudum. Ben de yapacağım ama sorular bana zor geliyor yahu seçmek zorrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer :), ben de zorlandım o yüzden bir şey yazmak yerine birkaç şey yazdım :D

      Sil
  11. harryciler toplanıyor mu ne :D

    YanıtlaSil
  12. Sitenize abone olmak isterim, ama link bulamadım.
    Bir de sevdiğimiz şeyler hemen hemen aynı Harry Potter, Marvel Evreni falan..
    Ben de mime katılabilir miyim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok güzeel tabii ki katılabilirsin, ben de okurum :) ☆ Ana sayfada sol üstteki 3 çizgiye basıp biraz altlardaki izle yazan butona basabilirsin ☆

      Sil

Popular Posts