Temmuz'19 | çok geç kalmış bir aylık rapor

By aysu - Ağustos 29, 2019

Heeey biliyorum bu yazı çok çok çok gecikti.Temmuz ayı çok yoğun geçmediği ve yakında Ağustos'19 geleceği için sorun olmaz bence -umarım- :) Ha bu arada Ağustos raporu dolu dolu olacak kitap bakımından ;)


¤~ Okuduklarım ~¤

● Ateş Çemberi (Karanlık Zihinler Serisi 3. Kitap)
Bu serinin yorumunu yazmıştım, bakabilirsinizz.(Tık Tık)

● Merlin 5 - Bilge Büyücünün Kanatları
Eveet Merlin serisi favori serilerimden kesinlikle değil hikayesi de mükemmel değil ama kitaplarını yarım kalmasını istemediğimden okuyorum bence ilk kitaplar iyiydi ama gittikçe biraz daha kötüleşti. Belki de yayınevinin kitapları yüzyıllarca süren aralıklarla (!) basması da olabilir sebebi. Ama sanırım serinin devamında sadece bir kitabı alırım o da 6. kitap olur çünkü 5. kitabın sonu biraz meraklandırdı beni. 



¤~ İzlediklerim ~¤

● Avengers 4: Endgame
Herkes izlemiştir bunu bir ben kalmıştım sanırım, normalde ağabeyimle gidecektik ama beni ekti ve arkadaşıyla gitti -_- ondan sonra da uzun süre erteledim... Her neyse ben de izlemiş oldum sonuçta her filmi izlemiş mükemmel bir Marvel fanı değilim. Yine de karakterlere ve -çoğunun- hikayelerine hakimim. Sevdim ben, izlemek eğlenceliydi.

                              ♤


- Dediğim gibi temmuz biraz boş geçti aslında izlediklerime animeleri de koysam bayaa dolu olur ama izlediklerim kısmına sadece filmleri koyuyorum. Ya çok film izlemiyorum ben, acaba izlediklerim kısmına dizi, film, anime, çizgi-dizi gibi her şeyi eklesem mi? Lütfen bu konuda görüşünüzü söyleyin :)

- Siz de okuduklarımdan herhangi birini okuduysanız ya da izlediğimi izlediyseniz yorum kısmından görüşlerinizi benimle paylaşabilirsiniz. ☆

- Eleştiri ve önerilere açığım. ♡☆

- Görüşürüüüüz!

  • Share:

You Might Also Like

20 yorum

  1. Ben de tam Ağustos için yazmayı düşünüyordum :) Diğer bir ay çok daha güzel olsun hepimiz için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur ben de Ağustos için yazdım birkaç gün sonra paylaşacağım :)

      Sil
    2. Okumak için sabırsızlanıyorum onu da. Ben biraz tembelim henüz yazmadım ama yarın bir el atarım ben de :)

      Sil
    3. Mm ben de senin yazını okumak için sabırsızlanıyoruum (:

      Sil
  2. güzel bir ay geçirmişsin yenisi daha güzel olsun umarım

    YanıtlaSil
  3. Gelecek aylar daha güzel olsun diyelim:)

    YanıtlaSil
  4. Bence izlediklerinde diğer her şeyi de paylaşmalısın :) Hem böylece liste daha dolu dolu olur hem de bizler de izleyecek bir şeyler bakinirken faydalaniriz.
    Sevgiler 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim, o zaman Ağustos ayına izlediğim her şeyi ekliyorum :) , Ağustos çok dolu geçti, paylaşacağım için çok heyecanlıyım! :)

      Sil
    2. Rica ederim :)
      Ağustos raporunu merakla bekliyorum o zaman.
      Bir de , sizli bizli konuşmana hiç gerek yok, direkt sen diye hitap edebilirsin ^^
      Zannedersem aramızda çok ciddi bir yaş farkı da yoktur zaten :)
      Bu arada anime ve mangalari ben de çok seviyorum, ilerleyen zamanlarda muhakkak muhabbet edelim bu konularda ❤️

      Sil
    3. Peki, tabii ki konuşabiliriz, ortak ilgi alanlarına sahip olmak çok güzel, ayrıca bu tür şeyler hakkında konuşmak çok zevkli oluyor :) ♡

      Sil
  5. Olsun geç olsun yazısı ama güzel bir ay olmuş ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz boş geçti ama Ağustos çok güzel :) , yorumunuz için çook teşekkür ederiimm ☆

      Sil
  6. Arada sakin geçen aylar olabiliyor ama bu ayım iyi geçti dediğin için ağustos yazını dört gözle bekliyorum 😊

    YanıtlaSil
  7. Yaz tatilinde kitap okumayı seviyorum vaktim daha çok oluyor :)

    YanıtlaSil
  8. Hmm olabilir ama Ağustos raporuna animeleri de ekledim. Şöyle yapalım bence aylık raporlarımda izlediklerimin arasına animeleri de ekliyim ama ayrıntılı bir şekilde yazmayayım. Bunlardan bağımsız olarak bir de anime yorumları yazayım, ne dersiniz?

    YanıtlaSil
  9. eveeet çizgileri animeleri filmleri dizileri mutlaka isteriiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whoaa hepsinden diyorsuun, öyle yapalım o zaman :))

      Sil

Popular Posts