Keşf-i Blogger Etkinliği

By aysu - Ağustos 28, 2019

Selaaaammm! Edischar ve Taha Akkurt bir etkinlik başlatmışlar. Ben de katılıyorum ve kendilerinin yazısını hemeen aşağıya bırakıyorum :) 

Herkese içten bir "Merhaba",

Blogger dünyasını yeniden neşelendirmenin, harekete geçmenin vakti geldi!  Sürekli aktif paylaşım yapan, blog yazmayı seven arkadaşları tanımak istiyoruz. Daha çok tanışıp, kaynaşmak istiyoruz. Onlara, sizlere ulaşmak, konuşmak, paylaşımda olmak istiyoruz.

"Keşf-i Blogger" Etkinliği.

Bu yayında yapılması gerekenler çok basit;

1-Linklerini paylaşan güzel arkadaşları takip etmek.
2-Kendi güzel linkinizi yazının altına eklemek.
3-İçtenlikle yazıyı sonlandırmak ve blogger arkadaşları bu etkinliğe davet etmek :)

*Size ve daha çok yazara ulaşabilmek için etkinliğimizi es geçmeyin lütfen!

Sevgiler.


Blog Linklerimiz;


edischar.blogspot.com

akkurttaha.blogspot.com


sadevederin.blogspot.com




semsiyeninaltindakikiz.blogspot.com

bloggerajandasi.blogspot.com


https://fairytaleess.blogspot.com/

gizlipencere06.blogspot.com

bilgininpenceresi.blogspot.com

buyuklutuf.blogspot.com

gunesebakarken.blogspot.com

tarifdunyam.blogspot.com

mavigokyuzununelleri.blogspot.com 

kitapeylemi.blogspot.com.tr

guzellikalgisi.blogspot.com

nurruyakara.blogspot.com

aranizdanbirilehayatadair.blogspot.com

burasihayalkahvesi.blogspot.com

geceblg.blogspot.com

sevdadanyazilar.blogspot.com

benimisimdikis.blogspot.com


(Linkinizi tam şuraya ekleyebilirsiniz)

  • Share:

You Might Also Like

25 yorum

  1. Keşif etkinliğinde görüp ziyarete geldim. Selamlar. :)

    YanıtlaSil
  2. Yazıyı paylaşmana sevindim. Sana küçük bir önerim var takip butonunu daha görünür bir noktaya taşı bulmak gerçekten cok zor

    YanıtlaSil
  3. Merhaba etkinliğe katıldım ve sizi takibe aldım
    Ben de beklerim
    Guzellikalgisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Paylaştığınız için teşekkürler, elinize sağlık :) takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil, asıl ben teşekkür ediyorum böyle bir etkinlik başlattığınız için :)

      Sil
  5. Merhabalar. Etkinlik herkese hayırlı olsun bol takipçiler dileyelim herkese. Takibe aldım sizi. Sizi de beklerim. Sitemiz dertlidostum. Blogger profilimden ulaşabilirsiniz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleeerr, ben de takip ediyorum ☆

      Sil
  6. Merhaba bu bir otomatik mesajdır :P Eğer sizin için çok uğraş olmazsa listenin son halini blogumdaki gibi güncellerseniz kalıcı olmasını sağlayabiliriz. Ayrıca listedeki herkesi takip ederek bu etkinliğin amacını sağlamış oluruz. Duyuru buraya kadardı, vakit ayırdığınız için şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki, listeyi güncelledim, takip etmediklerim varsa onlara da bakayım hemen :)

      Sil
  7. Merhaba, takibe aldım sizi bana da beklerim. :))

    YanıtlaSil
  8. Sizi takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  9. çok keşifçi oldun seeen kikirikii :)

    YanıtlaSil
  10. Takipteyim.Bir önerim var blogunuzun teması çok karışık değiştirmenizi tavsiye ediyorum teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de takip ediyorum, ben mobilden ilgileniyorum bloğumla bu yüzden her şey normal geliyor. Ne gibi sorunlar olduğunu söyleyebilir misiniz ben de ona göre düzenlerim?

      Sil
    2. Benimle iletişime geç kısmı biraz taşmış,yağmur yağışını izleyen pixel kız resmi bence çok büyük bide birkaç tane daha sayfa eklersen daha güzel olur.Yanlış anlama sadece önerilerim bunlar :)

      Sil
    3. O zaman önerilerin için teşekkür ediyoruum :) Yarın düzenlerim :)

      Sil
    4. Düzenledim, gifimden vazgeçmek zorunda kaldım :'( , umarım daha iyi olmuştur.

      Sil
  11. Burdan keşfettim ben de sizi. Tanıştığımıza memnun oldum😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniiiz :) ben de tanıştığıma memnun oldumm ♡

      Sil

Popular Posts