Bir Mim Gelir Bir Mim Gider

By aysu - Ağustos 28, 2019

Selam, selam, selam! İlk kez bir mim yapıyorum, heyecanlandım biraz :D. Mimi deeptone'dan gördüm (burada) ama başlatan kişi Can Uzunyol'muş (buradaa). Eveet hemen başlıyorum soruları cevaplamayaa:


1. Yaşınız atmış - atmışbeşe geldiğinde yaşamak istediğiniz yer?
- Yurtdışında yaşamak istiyorum sanırım belli bir yer yok ama kafamı dinleyebileceğim bir yer olmalı, biraz büyüyünce çok yakın olduğum bir arkadaş grubumun olmasını istiyorum bu arkadaş grubumla beraber olmalıyım :') .

2. Bir hedefiniz var mı? Varsa neler?
- Aslında daha önce yaşım hakkında hiçbir şey demedim ve blog sahibi olan çoğu kişiden küçüğüm. Hedefim şu anlık kendimi derslerime vermek sanırım. :)

3. Blogger ile nasıl tanıştınız?
- Blog açmadan önce kitap alırken yorumlarına bakıyordum. Sonra kendim de denemek istedim çünkü internet üzerinden paylaşacağım yorumlar insanların görüşlerini etkileyecekti, bana olduğu gibi. Ayrıca benimle ortak ilgi alanlarına sahip insanlarla tanışacaktım.

4. Gurur duyduğunuz başarılarınız varsa nelerdir?
- Bilmiyorum, eğer bu başarıya girerse Harry Potter'ın 5. kitabı -Zümrüdüanka Yoldaşlığı- baya kalın bir kitaptı ve 2 günde bitirmiştim :D bununla övünmek çok hoşuma gider. Ve arkadaşlarımla olan ilişkilerimi çok severim :)

5. Boş vaktinizde neler yaparsınız?
- Dizi izlerim, kitap okurum ve ve ve son zamanlarda anime izlemeye başladım gerçekten eğleniyorum bunları yaparken. Ha bi' de müzik dinlemeyi ve şarkı söylemeyi severim :D

 Eveet sorular bu kadardı. Eğer bu mimi yeni görüyorsanız siz de yapabilirsiniz. Kendinizi benim tarafımdan mimlenmiş sayın ;) .

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

- Eleştiri ve önerilere açığım! ☆

-Sizi çok seviyorumm, görüşürüüz!


  • Share:

You Might Also Like

11 yorum

  1. Yorumunuz için teşekkürler sizi takipteyim sizde beni takip ederseniz çok sevinrim :)

    YanıtlaSil
  2. Helal olsun 1000 sayfayı 2 günde okumakta başardır :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel mim. Bloğuma ziyaretiniz den dolayı teşekkür ederim. Sizi takibe aldım

    YanıtlaSil
  4. Çok samimi cevaplamışsın, ne güzel. Başarılar dolu uzun yılların olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. boş vakitlerinde yaptıkların çok tatlı kiii. yurtdışı hıhım bence de onu hedefleee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm :) , yurt dışı diyorum ama inşallah o yaşıma gelene kadar Türkiye'den de birçok yer gezmiş oluruumm :)

      Sil

Popular Posts