Anime Mimi | 8

By aysu - Haziran 06, 2020


 Selam! Yeni bir mimle geldim bugün :) En en en sevdiğimiz 5 animeyi yazıyoruz. "En" sıfatını bir isimin başına getirip bu başlık altında bir şeylerden bahsetmek çok zor benim için çünkü bir şeyi çok sevmem, bir sürü şeyi çok severim ve hepsinin yeri ayrı olur :D Bu yüzden bana kolay gelsin.



• Boku no Hero Academia (>konusu ve yorumum<)
• No Game No Life: Sora ve Shiro, eğitim ve iş sahibi olmayan iki kardeştir ve internet üzerinde şehir efsanesi gibi, çok popülerlerdir. Bir gün Teto adında birisi onları alternatif bir dünyaya çağırır. Teto, bu dünyanın tanrısıdır. Ve burada her şey -ülke sınırları dahil- oyunlarla kazanılıyordur.
• Yakusoku no Neverland (>konusu ve yorumum<)
• Another (>konusu ve yorumum<)
• Violet Evergarden:
Savaş sona erer ve Violet, orada sahip olduğu tek kişiden uzaklaşmak zorunda kalır. Bundan sonra ondan duyduğu son şeyin anlamını araştırırken bir şeyler hissetmeye, duyguların anlamını keşfetmeye çalışır.


 Şöyle bir şey ayarladım ama hiç içime sinmedi :( , zaten çok fazla anime izlemedim gelecekte bunların çok değişeceğini düşünüyorum. Ayrıca numaralandırma yapmadım çünkü öyle yapsaydım işin içinden çıkamazdım. Birkaç tane daha anime söyleyeyim.

 Classroom Of Elite var, bunu çok yeni izledim ve beğendim. Bir sezondu. Devamı gelecek mi bilmiyorum, bir yerlerde mangasını tanıtmak için animesini yaptıklarını okumuştum. Umarım doğru değildir. Çünkü tam her şey başlıyor diyebileceğimiz bir noktada bitirdiler. Çizimleri çok güzeldi özellikle gözleri sevmiştim.

 Sonraa Kyoukai No Kanata var, bu da ilk izlediğim animelerden bunu yukarıdaki beşlinin arasına alıp almamak arasında kaldım, en son burada bahsederim dedim. Bu da epey iyiydi.

 Bir aylık raporumda (>burada<) bahsettiğim Akame Ga Kill! ve Tate no Yuusha no Nariagari de güzeldi onlar da önerilebilir.

 Bu mim için Manxcat'e teşekkür ediyoruum <3 Ve ben de Gonca'nın Dünyası'ndanı (Gonca), Perili Evdeki Samara'yı (Ebrar),  Kavanozdaki Beyin (/Sessiz Gemi) ve yapmak isteyen diğer herkesi bu mime davet ediyorum.




  • Share:

You Might Also Like

35 yorum

  1. heeey saool sadece another ı izlemişim. diğerlerini izlicem, daha önceden yazdıkların da aklımda. teşekkürleer ne güzel öneriler olduuuu :) daptım ben de bu mimii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, umarım seversin <3 Evet, okumuştum senin yazını, ekran fotoğrafı da aldım :)

      Sil
  2. Teşekkür ederimmmm *-* En kısa sürede yapacağım. Ayrıca senden izlemediklerimi de not aldım tatlışkoo *-* Sahiii okuma panelime yazın düşmemiş haberin olaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook sevindim, umarım animeleri de beğenirsin :) Ayy neden düşmemiş olabilir kii? Taslak haline döndürüp tekrar paylaşayım. Tabii bir şey değişir mi, bilmiyorum :/

      Sil
    2. Gözüküyor şimdii :)

      Sil
    3. Yaa çok teşekkür ederim yardımcı olduğun için <3 :)

      Sil
  3. Çok teşekkür ederiiim :)) tabii ki birkaç tane de olsa yapacağım ilk fırsatta :) <3 bu animelerden bilmediklerime de bakayım hatta bir tanesini seçip izleyeyim hemen belki çok severim mime yazarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok sevindimm :) Tabii, istediğini izleyebilirsin :D

      Sil
  4. Çok güzel animeler bilmediklerimi not aldım bakalım nasıllar? :) Teşekkürler öneriler için. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :D Ayayay umarım hoşuna gider :)

      Sil
  5. heeyooo gelcem yine yarın yorumaaa teşekkür ederiim kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman yarın görüşürüz yine buralarda :)

      Sil
  6. en sevdiğiin boku no muuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, en sevdiğim demeyelim çünkü çoğunu çok çok seviyorum bu yüzden karar veremiyorum en sevdiğime :( Ama izlerken beni epey heyecanlandırmıştı, çok sevdiklerim arasından yani :D

      Sil
  7. Katılasım geldi mim e
    Bende anime / animasyon hayranıyım
    Ve sevdiğim çok film var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, hangi yazındaydı hatırlamıyorum. Sanırım blogunun yeni yaşını kutluyordun (?). Orada etkinliklerden bahsetmiştin, o zamandır aklımdasın eğer bir etkinlik olursa seni de davet edecektim ama anime sevdiğini bilmiyordum, özür dilerim :( İlgini çektiyse sen de yap lütfen, benim tarafımdan davet edildin tam şu anda :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim . Tam hatırladınız :))
      Bundan dolayı da teşekkür ederim.
      Katılmaya çalışacam ama ne zaman yayınların onu şimdilik bilmiyorum.
      Davetin için de teşekkür ederim

      Sil
    3. Çok sevindimm! Sabırsızlıkla bekliyorum o hâlde, rica ederim :))

      Sil
  8. Hero academia ve No game No life'ı eşim izliyor ve sürekli bahsediyor :) Violet Evergarden'ı da çok duydum ama sıra gelmedi sanırım henüz. Diğer 2 anime dram ve gerilim olduğu için uzak duracağım animeler.
    Tate no Yuusha no Nariagari'yi izliyoruz eşimle. Güzel ama yer yer gıcık ediyor insanı :D Akame ga Kill'i listeye alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tate no Yuusha no Nariagari'de beni de gıcık eden yerler oldu ama düşününce aklıma iyi şeyler geliyor anime hakkında :D No Game No Life'ın da 2. sezonu bir an önce çıkar umarım. Akame Ga Kill'i de seversiniz umarım :)

      Sil
  9. yaa ben de birçok şeyi çok sevdiğim için en sevdiğimi seçmekte zorlanırım her konuda :D
    hııı bilmediklerim var onları not edeyim bu mim çok iyi oldu yaa bilmediğimiz animeleri duyuyoruz herkesten :)
    another benim de en sevdiklerim arasında müthişti valla :)
    violet aklımdaydı ne zamandır izleyeceğim onu :)
    ben de bir iki gün içinde yaparım bu mimi teşekkür ederim tekrardaaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, çok iyi oldu listeme birçok anime ekledim :D Ne demek, heyecanla bekliyorum yazını :)

      Sil
    2. yaa yazdııım ama biraz abartmış olabilirim :D

      Sil
    3. Yaa çok sevdiimm, teşekkür ederimm :D

      Sil
  10. Kimi ni Todoke'yi listeme ekliyorum öyleyse, teşekkür ederim :) Another da Violet Evergarden da çok güzeldi, umarım sen de seversin izlersen :) <3

    YanıtlaSil
  11. Bu anime dünyası apayrı bir dünya yaaa :)

    YanıtlaSil
  12. hiç fikrimin olmadığı bir alan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleyse bu mimleri fırsata çevirip ilginizi çeken olursa izlemeyi deneyin bence :)

      Sil
  13. Hiç birini izlemedim. Aslında pek anime kültürümde yoktur. Ama sizlemek istiyorum. Notlarımı aldım. Teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, izlersen beğenirsin umarım :)

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim, en geç birkaç güne yaparım :) <3

      Sil
  15. Kullandığın wallpaper için; sayfamda kullanabilir miyim diye bi soraydın keşke :(
    neyse canın sağolsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh sen mi yaptınn? gerçekten özür dilerim :( eğer istemezsen silebilirimm

      Sil

Popular Posts