Another | Anime Yorumu

By aysu - Kasım 28, 2019

 Selam! Bugün oldukça kısa bir anime olan Another'ın yorumunu yapacağııım!



Adı: Another

Sezon Sayısı: 1 + OVA

Toplam Bölüm Sayısı: 12 + 1

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
 Konusuyla başlayalım, 1972 yılında Yomiyama North Ortaokulunda 2-3 sınıfında okuyan çok sportif, akıllı ve popüler olan Misaki adında bir öğrenci 3-3 sınıfı olduğunda okul yılının başında kaza geçirerek ölür. O zamandan sonra 3-3 sınıfı lanetli bir sınıf olarak anılmaya başlar ve okul kasvetli bir havaya bürünür.Ana karakterimiz Kouichi Sakakibara bu olaydan 26 yıl sonra 3--3 sınıfına katılır. Sınıftaki Misaki Mei adındaki bir kız gizemli havasıyla onun ilgisini çekmiştir, sınıftaki herkes Misaki yokmuş gibi davranıyordur. Sınıftakiler ve Misaki onu uyarmasına rağmen o, Misaki ile konuşmaya çalışmaya devam eder. Ve korkunç olaylar başlar.

  Önce hikayesi hakkında görüşlerimi sizinle paylaşacağım, ben ilk kez bu türde bir anime izledim -gerilim- ve bence çok iyiydi. İlk başta animenin ilerleyişi hakkında düşündüğüm şeyler, tahminlerim tutmadı ve beklenmedik şeyler oldu benim için. Gerçekten eksiksiz her anime izleyişimde oluyor bu, kendimi durduramıyorum izledikçe izleyesim geliyor. Bu arada başlangıç müziğine de ayrı düştüm yaa. Yanii bence izlemediyseniz izleyin, o kadar övdüm! :D

Kouichi Sakakibara
 Kouichi, ana karakterimiz, annesi o doğduğunda ölmüş babası ise Hindistan'da çalışıyor. Kouichi okumak için Yomiyama'ya geliyor ve burada teyzesi, anneannesi ve dedesiyle kalmaya başlıyor. Çok güzel çizilmiş, çok iyi bir karakter :)

Mei Misaki
  Biraz sessiz, gizemli bir karakter fakat ben çok seviyorum. Animenin başlarında hiçbir şey anlamıyoruz Misaki'nin hakkında, sonradan yavaş yavaş öğreniyoruz. En sevdiğim karakter olabilir kendisi.



Mikami Reiko
 Kendisi Kouichi'nin teyzesi oluyor, o da küçüklüğünde aynı okulda okumuş; ona okul başladığında okul hakkında taktikler veriyor. Çok tatlı, abla gibi bir karakter.

İzumi Akazawa
 Sınıfın sorumlu öğrencisidir, ne hakkında olduğundan başlarda bahsedilmiyor bu yüzden söylemeyeyim spoiler olur. Gerçekten çok güçlü bir karakter.

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
- Eleştiri ve önerilerinizi benimle paylaşabilirsiniz bu sayede kendimi geliştirebilirim. ☆

- Umarım beğenmişsinizdir, siz de izlediyseniz aşağıya görüşlerinizi ya da verdiğiniz puanı yazabilirsiniz.

- Aaah son zamanlar çok zor geçiyor, deneme üstüne deneme oluyoruz berbat geçiyor -özellikle matematik- , moralimi bozuyor. Cumartesi günü bir deneme daha olacağız. Umarım güzel geçer. Bir de sınav haftası geçti, genel olarak iyi notlarım. Biraz uyduruk bir yorum olmuş olabilir fakat spoiler vermekten kaçınmaya çalıştım bu yüzden biraz az bilgi verdim. Her neyse görüşürüüüüzz!! Sizi çok seviyorum ♡

  • Share:

You Might Also Like

37 yorum

  1. tımıms aldım listeye şimdiden sevdim bileee :)

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ediyorum bu animeyi. Listeme almıştım ama sıra gelmiyor ki. Öne çekeyim en iyisi. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çek çek, bir çırpıda bitiyor zaten. Teşekkür ederiimm :)

      Sil
  3. şimdi başladım oleeeey :)

    YanıtlaSil
  4. yarın denemede başarılaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim, denemeyi olduk, güzel geçti. :)

      Sil
    2. oleey. dizi de heycanlı gidiyoooo bu akşam bitircem. ay nedir ki acaba bakalım bir sır var yaaaa :)

      Sil
  5. 11. bölüm çok fenaaa hepsi çıldırdı, lanet, içlerine giriyo herhaldeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy en heyecanlı yerlerii :) sonu çok şaşırtıcı değil mii?

      Sil
  6. oleeey bittti yazdım bile bloga ne diziydi beee :)

    YanıtlaSil
  7. ben de çok seviyorum bu animeyi :))

    YanıtlaSil
  8. ayyy iki kez izlediiim en sevdiğim animelerden bu çok gizemlii gerilimli meraklıı :) Çizimler çok güzel, ayrıca ortam seslerini kullanma biçimlerini miyazakiye benzettim bence çok iyi ve evet açılış müziği çook iyi :D denemelerde derslerde okulda başarılaar güçlü ol her şey için ve sakin ol :) bahar gelince her şey daha güzel olacak hepimiz için öyle inanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miyazaki diyince onun animelerini de çok merak ediyorum daha geçtiğimiz yaz girdiğim için bu anime işlerine pek fırsatım olmadı ama baya duydum yanii :) umarım öyle olur yaa :)

      Sil
    2. amanıın miyazaki animenin babasııı o bir king mutlaka totoro ile başla izlemeye sonra ruhların kaçışı ve gökteki kaleee :)

      Sil
    3. şimdiden heyecanlandımm :))

      Sil
  9. miyazaki, komşum totoro izlesen yaaaaa en sevdiğiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en en en çok da onu gördüm, duydum bir ara izleyeceğimm :)

      Sil
  10. iyi geceeeleer geçerken bi uğradımdııııı misakiiii kikiriki :)

    YanıtlaSil
  11. çok sevmiştim ben de bu animeyi, çok güzel anlatmışsın eline sağlık, denemelerde başarılar:D

    YanıtlaSil
  12. Uzun süre önce izleyip çok sevmiştim. Ama neredeyse konusunu unutmuşum. Tekrar izleme vakti geldi demekki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy öyle olmuş sanırsam, yeniden çok seveceğine eminim :)

      Sil
  13. bu arada temanı çok sevdim başlık görselinde yıldız kayıyor, yanlış mı gördüm acaba diye durdum onu izledim, çok hoş yaa :D

    YanıtlaSil
  14. Anime tanıtımı için çok teşekkürler Aysu.

    YanıtlaSil
  15. Bakacağım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. wolf children çok tatliş animee aklında olsuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz gelsin, bir sürü anime izleyeceğim listeler baya uzuyor :)

      Sil

Popular Posts