Dümdüz Mim | 5

By aysu - Şubat 23, 2020


Selaaaam! Bir süredir gözükmüyorun buralarda :3 Bu mimi gördüğüm anda yapmak istedim ve aradan zaman geçmesine rağmen işte buradayıım :)
 Mim sahibi, Edischar. Soruları çok sevdim bu aradaaa <3 Her neyse başlayamalıyız artık:





 - 3 tane film önersen hangilerini önerirsin?
 - Amelié
 - Coraline (Animasyon)
 - Muhteşem Gatsby

 Son zamanlarda izlefiklerimi yazdım; herkesin bildiği, klasik filmleri önermek istemedim.

 - 3 tane kitap önersen hangilerini önerirsin?
 - Kürk Mantolu Madonna (Sabahattin Ali)
 - Dorian Gray'in Portresi (Oscar Wilde)
 - İyi Kalpli Erèndira (Gabriel Garcia Marquez)

 Hepsini yorumlamak istedim ama... :(

 - 3 tane dizi önersen hangilerini önerirsin?
 - Doctor Who :3
 - Friends
 - The Umbrella Academy

 - 3 tane şarkı önersen hangilerini önerirsin?
 - The Lumineers - Ophelia
 - Hozier - Take Me to Church
 - Pilli Bebek - Olsun

 - Bugüne kadar gittiğin en güzel mekanlardan bir veya birkaç tane önerir misin?
 - Sakarya'da küçük bir yer vardı, adına bakmamıştım ama doğal meyve suyu yapıyordu, meyvelerin suyunu çıkarıyordu işte ve hem ortamı çok şirindi hem de içecekleri çok güzeldi :3

 - 1 tane Youtube kanalı önerir misin?
 - Tuvba -çok eğlenceli buluyorum-

 - 1 tane İnstagram hesabı önerir misin?
 - Şu an instagramımı dondurduğum için söyleyemiyorum :I

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

- Bunu görüyorsanız ve hâlâ yapmadıysanız durmayın, siz de yapın lütfen :)
- Heeeepinizi çok çok seviyorum :3 Görüşürüüüüzz!!

  • Share:

You Might Also Like

23 yorum

  1. yaa tuvba yı ben de izliyorum :D Ceyhun kalp tuvba

    YanıtlaSil
  2. amelie ve coraline çok tatlııııı :) umbrella academy izlemedim, çok mu güzeeel, ne konusu :) ophelia tanımıyodum teşkürleer :) tuvba pikiş bakarıms :) o yer hıhım şirinmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Umbrella Academy'nin konusu şöyle, dünyanın farklı yerlerinden bir grup kadın sabah hiçbir şey yokken günün bir saatinde birden hamile kalıp doğum yapıyor. Bir adam da doğan bu çocuklardan bazılarını sahipleniyor ve onları büyütüyor. Ve bu çocukların farklı güçleri var, The Umbrella Academy adı altında süper kahraman gibş geçiriyorlar çocukluklarını fakat büyüdükçe birbirlerinden ayrılıyorlar. Dizi bunların babalarının -onları sahiplenen kişi- ölmesiyle ve babaları öldükleri için hepsinin uzun zamandan sonra bir araya gelmesiyle başlıyor. İzleyeli uzun zamanoldu eksikler olabilir :) Başlamalısın bir an önce!

      Sil
  3. baksan yaa senden bişi isticeeem, daha önce yazdığın bi dolu animeyi not aldıydım daaa, yaa bi liste yapsana boş zamanın olduğundaaa :) en sevdiğin anime dizileri ve filmleri listeleyebilir misin noluur ama bak boş olduğunda, olar muuuu :)

    YanıtlaSil
  4. Coraline cidden alışılmışın dışında güzel bir animasyondu. Tuvba'yı ben de izlemeyi çok severim. Arkadaş ortamını çok eğlenceli buluyorum *hatta biraz kıskanıyorum* :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off ben de kıskanıyorum biraaaz(cık), umarım ileride bizim, ikimizin de dahil olduğu, de öyle arkadaş grubumuz olur ;)

      Sil
  5. amelie çok tatlı bir filmdi... ben daha geçen gün izleyebildim maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç olması hiç önemli değil, izlemiş olmanız önemli, ben de çok tatlı olduğunu düşünüyorum :)

      Sil
  6. yardım edebilir misiniz? Blog yazarlarına ulaşma adına bir projedir. Yorum Etkinlikleri, blog tanıtımları, teknik destek ve genel sohbet konularından oluşuyor. Üyelik sistemi geçerlidir forumda, ücretsiz. Herkes blog sayfalarında paylaşır ise daha fazla yazara ulaşma şansımız artar. Foruma Üye olarak linklerinizi paylaşabilirsiniz. https://entlovin.createaforum.com/

    https://entlovin.blogspot.com/2020/03/blog-yazarlari-forumu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir yazı olarak paylaşamayacağım ama yorumunuzun burada kalmasında bir sorun yok, görenler katılabilir. Bloğumun şu solundaki kısmına bir yerlere bir süreliğine linkini bırakırım, belki yardımcı olmuş olurum. Ben de katıldım bu aradaa :)

      Sil
    2. teşekkür ederim, blog yazarları için kolay iletişim alanı olarak düşünmüştüm ama katılmak istenilmiyo genel olarak anlamıyorum, sadece siz ve ben :))

      Sil
    3. Umarım gün geçtikçe katılanlar artar :(

      Sil
  7. Amelie gerçekten efsane bir öneri olmuş izlemeyenler muhakkak izlemeli.

    YanıtlaSil
  8. Önerilerinizi not aldım, ben de böyle bir mim yapmak isterim:)

    YanıtlaSil
  9. Film önerilerinden ikisini izledim, kitap önerilerinden birini okudum, önerdiğin dizileri seyretmedim, şarkılardan Olsun'u biliyorum ve pek severim. YouTube kanalını hiç duymamıştım, bir bakayım :) Bu paylaşımın kârı benim için belki odur, arayıştayım çünkü :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar çok ortak noktamız varmış :) Olsun, beni çok huzurlu hissettiriyor nedense :D Ben de size buradan neşe ve sağlık dileği gönderiyorum :)

      Sil

Popular Posts