Blog Yazmaya Nasıl Başladım? | 4

By aysu - Ocak 19, 2020


 Selaaam! Bugün -yinee- mim yazıyorum 2. kez mimlendim çok iyi hissediyorum :D gelişiyoruz, hadi bakalım.  Deeptone'a  (bakmak isterseniz şurada olacaktı) da beni mimlediği için teşekkür ediyorum. Mim sahibinin -böyle mi denir bilmiyorum :D?- yazısı da taam şurada.


•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

 Girişi başarılı bir şekilde yaptığımıza göre hemeeen yazıma geçelim:

 Konumuz anlamış olduğunuz gibi bloğumu açma serüvenim, ilk olarak Youtube hesabı açmayı düşündüm, hatta açtım da ama oradaki amacım daha farklıydı. Yani ilk başta kitap tanıtımları yaparım diye düşünüyordum. Ama diksiyonumu çevremdekiler güzel buluyordu ben de sesli kitap okurum, ihtiyacı olan kişiler dinleyebilir düşüncesiyle harekete geçtim hatta 1 tane(cik) video paylaştım. Ama sonradan bundan vazgeçtim ve o videoyu sildim.

 Ve aklıma blog sahibi olma fikri geldi tam olarak şöyle oldum:


 Mükemmeldi çünkü hem birçok kişiye erişebilecektim hem de içeriğim her şey olabilirdi. Bir aralar geçirdiğim günü ve hislerimi yazmayı düşündüm, günlük gibi, herkes okuyabilecek ve kim olduğumu bilemeyecekler. Tabii bu düşünceden vazgeçtim daha sonra. En sonunda okuduğum, izlediğim ve sevdiğim şeyler hakkında ya da anlık istekler doğrultusunda yazılar yazmaya karar verdim. Yorumlarımdan, önerilerimden başkaları da faydalanabilirdi bu sayede. Ben de film izlemeden, kitap okumadan önce bu şekilde -fakat Youtube üzerinden- başkalarının görüşlerini araştırıyordum ve işime de yarıyorlardı. Her neyse ilk yazımı yazmak 2 buçuk - 3 saatimi aldı. Ama anlatamam, nasıl heyecanlıyım... Yazdıktan sonra böyle bir baktım, tekrar tekrar okudum bir şeyleri değiştirdim. En sonunda çok büyük bir heyecanla paylaştım :) En çok yorumlara seviniyordum, şu an da yorumlar geldiğinde çok mutlu oluyorum :').

 Burada bulunmaktan çok mutluyum, size -ve özellikle Deeptone'a-, bana destek olduğunuz için dünyalar kadar teşekkürler. Sizi seviyorum <3

 Ben de Pastelden'i, Can Uzunyol'u, Thestoriesfromthestars'ı (Ceyda) , Yazmak İçin Bi' Milyon Neden'i (Bernis), Hayata Dair Her Şey'i (Şevval) ve ve ve içinden yazmak geliyorsa seni mimliyorumm! Görüşürüüüz!

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

  • Share:

You Might Also Like

32 yorum

  1. Youtube fikrin de oldukça iyiymiş bence Aysu :) yazmaya devam, iyi ki yazıyorsun *_*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim, sen de hoş geldin bayaa özlettin kendini :)

      Sil
  2. heeey oleeey gelcam yineee, neden dört demişsin ki başlıktaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mim yazısı 4. mim oluyor bloğumdaki, o yüzden :)

      Sil
  3. Evet, deneyebilirim belki :) Bence de öyle, bloğun varlığı bile çok önemli benim için :)

    YanıtlaSil
  4. Selamlar miminizi cevapladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum, iyi ki başlamışsınız blog yazmaya, ne kadar araştırmacısınız :D

      Sil
  5. Çok teşekkür ederim en kısa zamanda yazacağım! (sanırım yarın geç gördüğüm için :D) Blogger açma nedenimiz benziyor azıcık ipucu oldu ama 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç olması hiç sorun değil :) benziyor diyince merak ettim. :D

      Sil
    2. Mimi yaptımm! 🙃

      Sil
    3. Eveeet, okudum gerçekten benziyormuş! Çok güzel yazmışsın :)

      Sil
  6. Yiaa iyi ki açmışsın blogunu. Nice güzel yazılar paylaştığın zamanlara :)

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzel yazmışsın. Beni mimlediğin için de teşekkürler! Sayende uzun zaman sonra geri dönüş yapacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim, uzun zamandır yazmaya devam etmeni bekliyordum, bu mim aracılığıyla belki bir şeyler yazarsın diye düşünmüştüm ben de! Ne güzel oldu :)

      Sil
  8. tatli ki hikayeen yaa. iyi yapmışsıın. animelerin hep listeliyom zateen. bi de şevval ve the stories de iyi oldu baak. şevvalden ses çıkmadı sanırımsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :') evet, öyle oldu ama umarım geç de olsa yapar :)

      Sil
  9. Çevremdeki insanlar da bana neden Youtube hesabı açmıyorsun ki blog devri kapandı falan diyorlar. Ben de açıkçası Youtube hesabı açmayı düşündüm, daha çok Arapça eğitimi üzerine düşünmüştüm ama vageçtim, benim de vazgeçme sebebim aslında biraz özgüvensiz olmak :/ Ama neticede blog sitesinde kaldım, tüm olumsuz yorumlara rağmen, blogları yaşatmalıyız! +-+

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet, bence de blogları yaşatmalıyız! Ama belki yine de youtube hesabı açabilirsin, tabii bloğundan elini ayağını çekmediğin sürece :D

      Sil
  10. heey baksanaa blog yutup sohbeti son yazım, zamanın olursa yazsan yaaa sen deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii, yazabilirim ama biraz geç olabilir. Bu hafta içinde yazmaya çalışırııımm, teşekkürleer :)

      Sil
  11. merhaba yeni keşfettim blogunu :) çok samimi ve güzel enerjili bir blog. sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. son yazımda blogun var kiiiii ciciş :)

    YanıtlaSil
  13. sesli kitap iyi fikirmiş aslında.ama iyiki gelmişsin blogga

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! Burasını seviyorum! :)

      Sil
  14. Ne güzelmiş hikayen, keyifle okudum içten yazını. Aslında sesli kitap fikri de çok hoşmuş, belki bir gün onu da gerçekleştirirsin, paylaşımın daim olsun.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, kim bilir belki yaparım :)

      Sil

Popular Posts