Ağaç Ev Sohbetleri | 22

By aysu - Şubat 02, 2020




 Selaaam! Bu seferki Ağaç Ev Sohbetleri'ne ben de düşüncelerimi katmak istedim, bu haftanın konusu da şu: 

 Blogger ve Youtube hakkında ne düşünüyorsun? İkisi de ayrı sosyal platformlar olmalarına rağmen Youtube'da daha fazla bir büyüme söz konusu.

 Youtube'daki büyümenin sebebi şu olabilir. Kendi uygulaması var bu yüzden insanların kolay ulaşabileceği bir konumda ve büyük-küçük herkesin kendi ilgi alanlarına göre sevebileceği içerikler var. Bloggerla karşılaştırdığımızdan diyorum bunu, okuma-yazmaya gereksinim duyulması çok da ön planda değil yani küçük çocuklar için kullanışlı oluyor :D Ve daha küçüklüklerinden Youtube'dan faydalanmaya başlıyorlar. Büyüdükçe de kullanmaya devam ediyorlar. 

 Her neyse ben Youtube'u seviyorum :) Takip ettiğim birkaç -göreceli olarak- kaliteli kanallar var. Ayrıca birçok kitap kanalı da var, kitap kanallarından da takip ettiklerim var.

Ama Blogger ile karşılaştıracak olursam kesinlikle Blogger derim çünkü okumak ve yazmak yalnızca ilgi duyduğum bir şey değil, ihtiyaç gibi bir şey benim için. Buradaki dostlukları, komşulukları :) çok seviyorum ve çok samimi buluyorum. Bu yüzden aslında biraz da Blogger'ın Youtube kadar bilindik olmamasını seviyorum, büyüsü bozulmuyor böylece. Her neyse ikisini de sevdiğimi ama Blogger'ı biraz daha çok söylemem yeterli olur sanırım :) 

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Bir de gifim biraz değişik oldu, şu an yaptığımla başka bir gifin arasında kalmıştım. Bu farklı geldi gözüme, bunu yaptım.
- Her neyse görüşürüüüz! Sizi seviyorum dostlarım :)



  • Share:

You Might Also Like

11 yorum

  1. heeeey madeeem bi ara, izlediğin yutup kanallarını kişilerini filan yazsanaa madeeem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeet, olabilir!! Hem size de önermiş olurum :)

      Sil
    2. eveet hıhım. bak ağaç ev 23 de geldiii :)

      Sil
    3. Bu sıralar okul açıldığından çok yoğunum pek etkin olabildiğim söylenemez :) Bu yüzden yapamayacağımı söylersem yalan olmaz :/ Ama hatırlattığın için çok çok teşekkürleer :)

      Sil
  2. ben Youtube'u daha çok seviyorum çünkü zaman geçirmek için daha fazla malzeme var içinde 😸 2. sıra blogger

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da güzelmiş :D Youtube'un ortamı da güzel ya :)

      Sil
  3. Youtube dipsiz kuyu gibi yahu girince çıkamıyorsun. En azından ben girince bir saat falan çıkamıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet! Ve ilk baştaki amacımın dışında birçok videoyu izliyorum. :D

      Sil
  4. Aynen öyle, biz bize yeteriz :)

    YanıtlaSil
  5. iyi geceeeleer geçerken bi uğradım kiiii :)

    YanıtlaSil

Popular Posts