Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey | 3

By aysu - Aralık 08, 2019

1-) Kendinde sevmediğin özelliğin nedir?

 Kendimde en en en sevmediğim özellik, biraz üşengeç olmam. Bir şeyleri ertelemek hoşuma gitmiyor ama eğer herhangi bir şeyi yapmak istemiyorsam o işi kendime zindan ediyorum. Umarım bundan kurtulabilirim bir gün.

2-) En büyük takıntın nedir?

 Diyelim ki hastane gibi bir yerdeyim ve yerde kare şeklinde fayanslar var onlardan çizgilere basmadan gitmeyi çok seviyorum :D -ağağaa neden yapıyorum ki bunu- Ya da totem yapmayı seviyorum şey gibi, eğer bla bla kadar zamanda bunu yapabilirsem şu olacak. Garip takıntılarım varmış, ilk kez sizinle paylaşıyorum :D

3-) Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı?

  Biraz düşündüm de yok sanırım yaa, hatırlarsam düzenlerim bu kısmı :D

4-) Hayattaki en büyük başarın nedir?

 Mm daha önce bir mim yazımda (şöyle takdim edebilirim) cevaplamıştım buna benzer bir soru. Fakat daha değişik şeyler söyleyebilirim artık sanırım. Bu sıralar her zaman okuduğum kitap türlerinden daha farklı kitaplar okumaya başladım. Şöyle diyeyim, yabancı yazarların kurgu kitaplarını okumayı severdim ve fantastik kitaplara da ağırlık verirdim. Sonra Kürk Mantolu Madonna'yı okudum ve aşık oldum yazar mükemmel bir kitap yazmış daha sonra yine Sabahattin Ali'den Kuyucaklı Yusuf'u okudum ve şu an da İçimizdeki Şeytan'ı okuyorum. Türk yazarlara çok ön yargılı davrandığımı düşünüyorum :( Ayrıca fantastik, yabancı kitaplar okumayı bırakmadım haberiniz olsun yaani, onları bırakamam :D. Sadece bakış açımı genişlettim diyeyim.

5-) Seni mutlu eden şey ya da şeyler nelerdir?

 Sanırım kitap okumayı ve dizi izlemeyi çok sevdiğimden yeterince bahsettim bu yüzden başka şeylerden bahsedeyimm :D. İlk olarak kedileri baya seviyorum hatta kedi istedim evimize fakat ailem izin vermiyor :/ Bahçemizde Golden türü bir köpeğimiz var, onu çok seviyorum. Yeni müzikler keşfetmeyi, dinlemeyi çok seviyorum çok güzel bir müzik bulunca bırakamıyorum. Ayrıca İngilizce konuşmayı çok seviyorum :)

6-) En sevdiğin ünlü kim?

 Şurada (Tık Tık) oyunculardan çokça bahsettim o yüzden şu anda farklı alanlarda ünlü kişilerden bahsedeceğim. Yazarlardan bahsedeyim istiyorum, Sabahattin Ali'yi baya sevdim sonraaa Elise Kova'yı çok sevdiiim. Mmm bence yeterli şu aktörlerle birleşince bir sürü söylemiş oluyorum zateen :)

7-) Şansa inanır mısın, şans getirdiğine inandığın bir eşyan var mı?

 Daha önce düşünmedim aslında şansa inanıp inanmadığımı ama 7 rakamının uğurlu sayım olduğuna inanıyorum nedense. Bu şans mıdır? Bilmiyorum. Her neyse ya geçelim bunu abuk sabuk şeyler söylüyorum :D

8-) Hayalindeki meslek ve nedeni?

 Şu an yeterince düşünmemiş olabilirim ama astronomiye olan ilgim beni astronot ya da astronomluk mesleğine götürüyor. Amaa bunu yine düşüneceğim, çok bel bağlamayayım buna. Belki başka bir meslek edinip hobi olarak teleskopla uzayı izlerim.


9-) Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir?

 Özellikle kafam bozukken müzik dinlemeyi severim. Ya da yazı yazarım buralara :)

10-) En sevdiğin film ya da dizi?

 Doctor Who ve Friends'e olan sevgim sonsuz bunun yanında diğer izlediklerimi de baya seviyorum. Film olarak Leon'u çok seviyorum, Harry Potter serisini de çok seviyorum -ve aklıma gelmeyen daha nice film ve diziler-.

11-) Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?

 Ayy bilmiyorum, her şey sorulmuş kii! Size bir şarkı bırakayım bari.


•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
- Heeeyoo! Beni mimlemiş olan Pastelden'e (Tık Tık) teşekkür edeyim buradaan :) Biraz geç oldu ama sorun olmaz bence :D
- Bu mimi yapmamış olan kişiler varsa, hepsini mimliyorum :)
- Eleştiri yapabilirsiniz, böylece kendimi geliştirebilirim.
- Görüşürüüüz! 

  • Share:

You Might Also Like

8 yorum

  1. Bende kare kaldırım taşlarında sadece kırmızı olanlara basmaya çalışıyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Bende severim büyük karelere basmayı :) Leon Filmini bende çok severim :) çok keyfili olmuş cevaplar emeğine sağlık canım benim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Yaa çok güzel cevaplar. :) Bazı cümlelerde kendimi gördüm. :) Elise Kova beğendiğine sevindim 3 kitabını aldım ama sonra yorumlarının çok da iyi olmadığını gördüm üzülmüştüm biraz. :D Şarkı için teşekkürler😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben nedense bayaaa sevdim ayrıca 4. kitabı da çıktıı, o da çok güzel bence. Kitap yalnızca fantastik değil, %50 aşk %50 fantastik diyebiliriz. Umarım okursun, ben heyecanlandım şu an :D

      Sil
  4. ne tatlı hepsi cevaplarının. köpeğinin ismi ne yaaa :) sabahattin ali çok sevdin demekkiii :) üşengeç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köpeğim diyorum ama köpeğimiz desek daha doğru olurmuş, halamındı aslında sonra altlı üstlü oturunca hepimizin oldu :D Haliyle ismini de halam koymuştu: Leydi. Evet üşengecim baya :')

      Sil

Popular Posts