ağaç ev sohbetleri | 130, içimi dökmüşçesine bir yazı

By aysu - Şubat 20, 2022

 aaahh tüm haftayı ağaç ev sohbetleri'nin son konusu hakkında bir şey yazacağım diye düşüne düşüne geçirdim pazar oldu yakında yeni bir konu açılacak o yüzden hemen yazmam lazım. ayyyayy bi' tık gerilmedim de değil şimdiii 

 öncelikle deeptone tarafından sorulmuş sorumuzu bırakıyorum şöyle: "huzurlu aşk mı tercih edersiniz, yoksa gelgitli, iniş çıkışlı mı?" gördüğünüz gibi konumuz ✧aşk✧ tabii bunu görünce hemen ilgimi çekti konu .,. aşk hakkında şeyler izlemekten, okumaktan, konuşmaktan keyif aldığımı düşünüyorum, üstelik birkaç sene önce nefret eder gibiydim. nasıl oldu ne zaman oldu bilmiyorum ama artık aşkla ilgili şeyleri seviyorum o yüzden güzel bir yazı olacak diye umuyorum :›

 öhöm öhöm aşka dair görüşümle başlayalım. hayatımızda birçok hoşlandığımız kişi olabilir ama sadece bir kişiye aşık oluruz gibi geliyor açıkçası. yani bir kişi o diğer hoşlantılar arasında açıkça göze çarpmalı, daha farklı hissettirmeli gibi. ayrıca aşk denilen şey o kadar belirsiz ki birine aşık olursam bir gün, nasıl anlayacağım hakkında hiçbir fikrim yok ama bilmiyorum bir şekilde o farklılığı hissederim umarım :')

 şimdiii soruya geliyorum, geleceğe bakınca kendimi o kadar fazla olasılıkta görüyorum kii... ama bu soruya kesin bir cevap veremeyecek kadar kararsız bir insanım maalesef. bu yüzden biraz ikisinin karışımı olacak gibi. başlarda inişli çıkışlı başlayan ama zamanla birbirimizin bu özelliklerinin hepsini kabullenmiş ya da en azından alışmış olmamız çok güzel olur. huzurlu bir aşk kulağa gerçekten hoş geliyor amaa ah bir dakika burada karakterimden söz etmem gerek biraz: çok güçlü bir karakterim olduğunu düşünmüyorum, yani en azından son zamanlarda öyle çünkü kendime olan güvenim çok düştü, güvensizliklerim oluşmaya başladı. biraz da bu yüzden sanırım kendim olamıyormuşum, ifade edemiyorum gibi geliyor, çevremdekilere gösterdiğim kişi değilmişim gibi hissediyorum. sanki herkesten saklanıyormuşum gibi bu yüzden huzurlu bir ilişkide aklımda yanında rahat olamayacağım, tam da şu anki hâlimde kalacağım biri canlanıyor nedense. ama diğer türlü yani gelgitli bir ilişki yaşarsam bunlar aramızdaki güvensizlik engellerini aşmamıza yardımcı olur gibi bir his var içimde. benim tüm o açığa vurmaktan korktuğum yanlarımı bu şekilde ortaya dökebilirmişçesine... inişli çıkışlı ilişkimiz sonucunda tartışmalarımızın da sayesinde birbirimizi gerçekten tanıyabiliriz bence, diğer insanlara gösteremediğimiz onca düşünceyi ya da özelliğimizi birbirimize bir şekilde gösterme fırsatını yakalarız. ve eğer hâlâ devam edebilirsek ki yaşanan şey gerçekten aşksa edeceğimizi düşünüyorum artık karşımızdakinin kırılabileceği, hoşlanmadığı şeyleri ya da direkt karşımızdaki insanın kendisini bildiğimiz için daha samimi bir ilişki ortaya çıkar böylece başta verilen seçeneklerden herhangi biri olamayacak ama sakin bir ilişkiye yakın bir şey elde edebiliriz diye umuyorum. ahh biliyorum çok fazla beklentim var aşktan. ama eğer bir gün birine aşık olup onunla yaşayacaksam onun karşısında kendimi şu an çevremdekilere gösterdiğim gibi olmak istemem.

woah uzun zamandır bu sorunun sorulmasını bekliyormuşum gibi yazmışııımm .,. aman neyse olur öyle şeylerr yeni haftaya geçmeden bunu paylaşabileceğim için aşırı mutluyum eheh :› buraya kadar okuduysanız çok çok teşekkür ederim <3 sizleri seviyorumm :3♡

  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

  1. çok teşekkür ederim yorumun için ayrıca uzun olması beni çok mutlu etti gerçektenn :) evet evet katılıyorumm, gelgitli bir aşkta karşımızdakinin sadece iyi yönlerini değil çevresindekilere göstermekten kaçındığı özelliklerini de öğrenebiliriz. bu da birbirimizi her hâliyle kabullenmeyi kolaylaştırır. haklısın, bu maskenin varlığı, neden olduğu çekingenlik beni çok korkutuyor bu yüzden bundan bir an önce kurtulmam gerek sanırım, tavsiye için çok teşekkürler zaten yazmayı da seviyorum bu yüzden ilk fırsatta deneyeceğim. umarım dediğin gibi oluurr <3 ayrıca tekrardan söylüyorum ama yorumunun uzun olması beni mutlu etti iyi ki yazmışsınn :)♡♡

    YanıtlaSil
  2. Yazılarını okudum beğendim Küçük hanım.

    YanıtlaSil

Popular Posts