son zamanlarda dinlediğim şarkılar

By aysu - Ocak 07, 2022

merhabaaa, yine ne paylaşacağımı bilemedim üstelik yapmam gereken bir felsefe ödevi var, buna rağmen buradayımm .,. her neyseee~ başlıktan da anlayacağınız üzere son zamanlarda dinlediklerimden bahsediyorum bugünn :3




okul açıldıktan sonra serviste okula gidip gelirken sürekli müzik dinlemeye başladım. sonraa okulda arkadaşlarımla bir şeyler açıyorduk arada, yeni şarkılar da duydum onlardan. bu yüzden epeyce bir şarkıdan bahsedebilirim gibi hissediyorum. öhöm öhöm neyse başlayayım hemen yoksa felsefe ödevi kalıcak TvT

• Amy Macdonald - This Is The Life (spotify)(youtube)
- bu şarkıyı ilk olarak arkadaşımın attığı bir gönderide gördüm ve aaahh çok güzeell. güneşli havalarda araba yolculuğunda dinlenebilecek şarkı vibe'ı alıyorum biraz.

• The Honeysticks - Out Like a Light (spotify) (youtube)
- bu şarkının havasını da çok seviyorum, spotify'da bir playlist'teki şarkıları incelerken keşfettim diye hatırlıyorum. çok hoş benceee~~

• Anna Tsuchiya - Rose (spotify) (youtube)
- nana'yı biliyorsanız bu şarkıyı da biliyorsunuzdur, kendisi onun opening'i oluyor ve aşşırı güzeelll. aylar önce birkaç günde 20 küsur bölüm izleyip sonra devam edemediğim için biraz utansam da sömestr tatilinde bitireceğim muhtemelenn :}

• Angus & Julia Stone - Big Jet Plane (spotify) (youtube)
- ritmi, havası her şeyi sizi içine çekiyor. ayrıca gözlerinizi kapatıp dinlerseniz çok daha güzel hissettiriyor :>

• Mitski - First Love / Late Spring (spotify) (youtube)
- son birkaç gündür mitski'nin şarkılarına sardım, gerçi bu popüler olanlardan ama olsunnn bayağı iyi çünküü :3

• Duman - Köprüaltı (spotify) (youtube)
- yine bu da bir arkadaşımın favori şarkılarındandı ondan duydukça ben de dinlemeye başladımm. oldukça mutlu ediyor dinlemek ve eşlik etmekk özellikle bir ortamda toplu söyleyince çok çok mükemmel oluyoorr.

•  Nilüfer - Son Arzum (spotify) (youtube)
- bunu da servisteki birinden duydum ve duyduğum gibi bir süre aklıma takıldı, dilime dolandı. umarım siz de seversiniz eheh


- eevett bu kadardıı, normalde daha fazla şarkı paylaşmak istiyordum ama yazarken fark etmeden epey zaman harcamışımm ve ödevimi de yapmam gerek maalesef bu yüzden burada bırakıyorum şimdilik. eğer severseniz tekrar bu tür bir yazı paylaşırımmm :3

-  buraya kadar okuduğunuz için teşekkürleerrr <3 eğer aralarından dinleyip beğendikleriniz olursa benimle de paylaşırsanız çok çok sevinirimm ^^ hoşça kalıınnn~








  • Share:

You Might Also Like

12 yorum

  1. AmyMcdonald'ın Run'ını da çok seviyorum. Duman'ın hemen her şarkısını çok severim. Diğer şarkılara da bakayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayayy teşekkürlerr <3 ben de bakayım hemeenn~

      Sil
  2. Listende güzel şarkılar var :)
    Angus & Julia Stone dinlemekten keyif alırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa teşekkür ederiimm :3 ben de yeni yeni öğreniyorum şarkılarını ama dinlediğim kadarıyla çok hoşlar~

      Sil
  3. Bilgilendirme için çok teşekkür ederim Aysu. Bu arada yeni bloğum saymuallim.blogspot.com hakkında sizi bilgilendirmek istedim. Ders ders oluşturduğum pratik bilgilerin öğrencilerimize faydalı olabileceğini düşünüyorum. Sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demeekk~ oouh bakayım hemenn, teşekkür ederim haber verdiğin içinn :)

      Sil
    2. Çok kibarsın Aysu, seni daima bloğumda görmek isterim. Teşekkürler.:)

      Sil
    3. yaa teşekkürlerr :') tabii, vakit buldukça ya da bir şeyler paylaştığını gördükçe bakarımm :)

      Sil
  4. şarkı önerileri en sevdiğim, hepsini dinliycem saol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değiilll umarım beğenirsinn <3

      Sil
    2. eveeet, tsuchiya ile mitski yi dinleme listeme aldım, nanaa :)

      Sil
    3. ayyyayyaa çok sevindimm *-*

      Sil

Popular Posts