:')

By aysu - Aralık 25, 2021

 merhabaa, ahh biliyorum çok uzun zaman olduu :') umuyorum ki beni unutmamışsınızdır ve aramızdan çok eksilen olmamıştır. blogda yazı yazmaya son vereceğimi düşünmüyordum ilk açtığım zamanlarda ama yazmadıkça, okumadıkça uzaklaşıyor insan. geçenlerde arkadaşımla laf arasında geçince dönüp bi' göz attım ve yazı yazmayı epey özlediğimi fark ettim. kitap da eskisi kadar sık okuyamıyorum. buna da bir son vermem gerekiyor sanırım. düzenli olarak yazı yazabilir miyim bilmiyorum ama buradan tamamen kopmak da istemiyorum, umarım bu ani isteğimi yerine getirebilirim. tekrardan merhabalar~ sizleri çok özledim <3

  • Share:

You Might Also Like

14 yorum

  1. hiç unutmayanlar listesinde ben de varım :) umarım yazarsın :) hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  2. Aysu, gerçekten o kadar aynı düşünce içerisindeyim ki. İnsan uzak kaldıkça ne yazabiliyor ne okuyabiliyor. Ben de yeni yeni toparladım kendimi geri dönmek için. Önceden yine birkaç yazı yazmıştım ama şimdi onları okuyunca zorla yazdığım o kadar belli oluyor ki silmemek için kendimi zor tutuyorum. Neyse.. Seni ve yazılarını özledimm. Hele blogumda yorumunu görünce gerçekten mutlu oldum. Yaşam temponu ayarlayınca arada uğra buralaraa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa sen de hoş gelmişsin o zamann, ben de seni çok özledimm dün yazını okuyunca benzer durumlarda olduğumuzu fark ettim, umarım ikimiz de eskisi gibi devam edebiliriz :') evvett öyle planlıyorum umarım bir an önce düzene oturturum her şeyii :)

      Sil
  3. heeeey, o zaman sık sık bişeyler yaz madem, hayattan, dizilerden, filmlerden, kitaplardan, şundan bundan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyayayy yazarımmm~~

      Sil
    2. yuppii, fiyuuv fiyuuuv, oleey, senin animeler mesela unutulmaaz :)

      Sil
    3. yaa teşekkür ederimm bir sürü anime izlediiim onlar hakkında yazmaya fırsat bulabilirsem çok güzel oluur :)

      Sil
  4. Sizi yeni keşfediyorum, bu mecradan uzak kalmamanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyayay ben de sizi daha yeni keşfettim, hoş geldinizz~~ teşekkür ederimm <3

      Sil

Popular Posts