ruhum bir müzik kutusudur

By aysu - Mart 21, 2021

 ruhum bazen şarkıların içinde bulur kendini, kelimeleri yutar, kendi hikâyesini yazar. aşık olur, ritme bırakır kendini kelebeklerin arasına karışır sonra aşk acısı çeker müzikteki gözyaşları artık kendi içinde saklıdır. umutlanır, heyecanlanır ve umudunu kaybeder, ürkekleşir. her türlü duyguyu tadar hikâyelerinde, her türlü hissi tarif eder. ruhum bir müzik kutusudur. kendini her şarkıya adapte eder. her şarkının hikâyesini benimser. hepsini yaşar ve hepsiyle ölür.

  • Share:

You Might Also Like

15 yorum

  1. Ne hoş bir yazı Aysu. Sanırım benim de ruhum bir müzik kutusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm <3 yaa ne güzell, öyledir eminim ki :)

      Sil
  2. En güzel bayram mesajları başlıklı yazıma yapmış olduğunuz yorumdan dolayı çok teşekkür ederim Aysu. İyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Aysu blogunu yeni keşfettim bu arada ok hoş bir blog benimkini de ziyaret etmek istersen
    Duygublog16.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabaaa :3 çok teşekkür ederiiimm, pek aktif değilim buralarda ama bakmaya çalışırımmm *-*

      Sil
  4. Merhabalar, size nereden ulaşabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabaa~ mailimi ya da instagramımı verebilirim bu yoruma dönüş yaparsanız ^^

      Sil
    2. Merhaba :) mail hesabınızı verirseniz çok sevinirim

      Sil
    3. aysuarici450@gmail.com

      Sil
    4. merhabaa, hâlâ yazacağım yanıtı görebilir misiniz bilmiyorum ama geçenlerde yorumunuzla tekrar karşılaştım. ne için istemiştiniz mailimii? çünkü küçük bir temizlik yaptım ama gönderdiğiniz herhangi bir şey olduysa hiç gözüme çarpmadı :(

      Sil
  5. Selam uzun zamandır buralarda yoktum yeni bir blogla geri döndüm sizi de takipteyim sizden ricam bloguma göz atıp takip eder misiniz ?

    YanıtlaSil

Popular Posts