Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi | 7

By aysu - Mayıs 21, 2020








1. Koleksiyon yapıyor musun cevabın evet ise ne topluyorsun?
• Yapmıyorum ama ileride yapmayı isterim- ha bir anı kutum var o sayılır mı? Bir yerde güzel bir anı geçirmişsem o anıyı hatırlatacak bir şeye sahip olmak hoşuma gidiyor. Yani anı topluyorum ;)

2. İlk okul öğretmenlerinden adını unutmadığın biri var mı? « Evet / Hayır »
• Evet, var.

3. Bahar mevsiminin bitmesine az kaldı. Bu bahar mevsiminin öncekilerden ne farkı oldu?
• Evde geçti ve ama ben pek rahatsız değilim bu durumdan. Hava açık ve sıcak değilken kitap okumak güzel oluyor. Bir de baharda olsak da bir ara yağmur yağdı, hah işte o zamanlar da kitap okumak çok güzel oluyor. İyiydi yani!

4. Yaz mimini başlatacak olsan adını ne koyardın ?
• Yaz/ı Yazalım, Yaz Dostum... Mm neden olmasın? Sesteş anlamdan yürüdüm biraz :D

5. Pencerenizden dışarı baktığınızda nasıl bir manzara karşınıza çıkıyor?
• Mm ilk olarak bir evin çatısı var ama ben genellikle oraya değil gökyüzüne odaklanıyorum. Evin boyu çok büyük olmadığı için şanslıyım bence, bu sayede gökyüzünü görmem kolay oluyor. Ayrıca cam yatağımın yanında ve biraz yüksekte olduğundan yatağıma oturup gökyüzünü seyretmek çok güzel oluyor <3

 Heyy! İlk olarak bu pazartesi bir yazı paylaşmayı düşünüyordum fakat yazdığım yazının büyüklüğünü ayarlayamadım bir yeri büyük bir yeri küçük oluyordu. Ben de bu soruna çözüm getiremeyince yazmayı ilk gördüğüm andan beri çok istediğim "Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi"ni yazdım hemen. Ama tahmin edin ne oldu? Tabii ki bu yazımda da diğerinde olduğu gibi yazı boyutu sorunluydu. Ben de paylaşamadım ve birkaç gün Blogger'a küstüm. Şu an tekrar denemek istedim ve çözümün aslında kolay olduğunu fark ettim sonra hayal kırıklıkları, üzüntüler...

 Her neysee sonunda bunu paylaşabiliyorum, ilk yazdığım yazıyı da paylaşmayı düşünüyorum birkaç güne. Size biraz spoiler vereyim: "bir şeyler yazmaya çalışıyorum" etiketine gidiyor yazım ayrıca biraz uzun, sonuna kadar okuyup seversiniz umarım. Sizi çoook seviyorum, hoşça kalıınn!

  • Share:

You Might Also Like

18 yorum

  1. Güzel mim olmuş.
    Hemen küsmek olmaz ama değil mi? :)
    Bu arada başka sorunlar olur ve bilgi almak istersen bana yazabilirsin. Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederiim! Biraz daha sabırlı olmalıyım sanırım :)

      Sil
  2. Anı toplamak iyiymiş. Yaz/ı yazalima da bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! Anı toplamayı herkese tavsiye ederim, sonra anılarınızı kurcalayıp gülümseyebiliyor, eski hatıraların arasında kaybolup gidebiliyorsunuz ;)

      Sil
  3. Cevaplarını okumak keyifliydi. Ben de en kısa sürede katılayım buna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm! Umarım yazarsın, heyecanla bekliyorum <3

      Sil
  4. Evet, anı koleksiyonu güzel :)
    Bende evde olmaktan çok şikayetçi değildim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim, evde olmak bize hayatın koşturmacasında kaçırdığımız bazı şeylere tekrardan göz atabilmemiz için fırsat verdi bence :)

      Sil
  5. İyi bayramlar.En güzel bayram mesajlarını okumak üzere sizi blogumda görmekten mutluluk duyacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de iyi bayramlaar! Tabii ki, hemen geliyorum.

      Sil
  6. Hello!
    Your blog is so beautiful. I really like it.
    Follow for follow? I already follow you.
    My blog: https://aprovechalavidacadadiaa.blogspot.com.es/
    ¡Kisses from Aprovecha La Vida Cada Día !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hey! Welcome to my blog. I hope you like my posts. I like your posts. They're about books and I love it so I'm coming!

      Sil
  7. yaaaa :))) sende anı topluyorsuuun :) Güzel bir yazı olmuş ellerine sağlııkk :)

    YanıtlaSil
  8. Evde vakit güzel geçiyor aslında değil mi :) anı biriktirmeye çalışıyordum ben de ama bazı günler kutunun içindeki bazı şeyleri atmak istediğim zamanlar geldi, sonra da biriktirmek içimden gelmedi... Neyse, güzel cevaplar olmuş. Keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveett, güzel geçiyor. İçinden gelmediyse bırakman daha iyi olmuş belki anılar senin için değerini kaybederdi diğer türlü :) Teşekkür ederiimm! <3

      Sil

Popular Posts