Ağaç Ev Sohbetleri | 12

By aysu - Kasım 21, 2019



 Merhaba! Bugün Ağaç Ev Sohbetleri'ne katılayım dedim. Hem belki devamı gelir :D Şu anki sorumuz şu:

 İnsanların ruhlarının rengi ve bir formu olduğunu düşünüyor musunuz? Örneğin gün ışığı gibi veya pembe kiraz çiçeği gibi. Öyleyse sizin ruhunuz nasıl bir forma ve renge sahip olurdu?

 İnsanların  ruhlarının rengi olup olmadığımı daha önce düşünmedim ama bu soruyu görünce ister istemez düşündüm. Bence insanların duygularına göre renk değiştirebilir ruhlar. Başta beyazımsı bir renk olabilir. Zamanla çoğunlukla sahip olduğumuz duygulara göre onun rengi de hafif renk değiştirebilir bence. Örneğin doğduğumuzda beyaz ise anlık renk değişimleri -koyu bir şekilde- olabilir, kızınca kırmızı olması gibi, ve bu renklerden hangisine daha fazla dönüşürse yaş ilerledikçe rengi de yavaş yavaş o renge benzemeye başlar -pastel tonlarda-. Form konusuna gelirsek bence gerçekte bulunduğu fiziksel durumun hafif soluk -ve beyaz :D- hali olabilir.

 Benim ruhum gridir bence çünkü sevdiğim kişilerle gerçekten çok fazla gülüyorum, kahkaha atıyorum fakat yalnızken çok ağlarım. Gri bence benim ruhumu tanımlayan renktir.

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

 Selam, uzun zamandır yazmıyorum bu günlerde bir tane daha yazı paylaşacağım. Belki haftada bir size yazarım haftamın nasıl geçtiğini.

 Sizi gerçekten çok seviyorum.

  • Share:

You Might Also Like

12 yorum

  1. heeey seni görmek ne güzeeeeel gelcam yineeee :)

    YanıtlaSil
  2. heeey bol bol güüül bol bol ağlaaa işte hayat yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. yaa sen de benim gibi rengin değiştiğini düşünüyorsun ruh durumuna göree :)

    YanıtlaSil
  4. Ruh haline göre değişme fikri hoşuma gitti. :))
    İçten gülümsemeler ve bol bol mutlu anlar diliyoruuum :))

    YanıtlaSil
  5. Tıpkı insanın dünyaya gözlerini kapatırken, vücut ısı değişiminin renkleri gibi...

    YanıtlaSil
  6. İnsana özel ruh rengi tatlış bi fikir ve böyle bir şey olduğunu varsayarsak bence herhangi bir modda değişmez gibi. Sonuçta ağlarken de gülerken de aynı gözlerle bakıyoruz etrafa :) Bu arada nedir bu ağaç ev sohbetleri??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağaç Ev Sohbetleri, bloggerların birbiriyle daha rahat etkileşime geçebilmesi için her hafta bir konu belirleyip bunun hakkında yazılar paylaştığımız bir etkinlik, konu belirlememiz ne tür bir bloga sahip olursak olalım bir başlık etrafında toplanmamızı sağlıyor :) Siz de katılmalısınız bence deeptone düzenli bir şekilde paylaşıyor, katılmak isterseniz onun bloguna bir göz atabilirsiz, sorulardan ilginizi çekenlere bakmanızı öneririm :) Sizin bakış açınız da güzelmiş, ben ruhun renginin başta beyaz olduğunu, zamanla insanın yaşadığı ruh haline bağlı olarak -her ruh halinin bir rengi olduğunu varsayıyorum- değiştiğini düşünmüştüm :)

      Sil

Popular Posts