yağmurlu günlerde dışarıyı izlerken dinlediğim müzikler

By aysu - Temmuz 22, 2020

 
Selam! Bir süredir düzenli olarak bir şey paylaşmıyordum. Hatta bir süredir neredeyse hiçbir şey paylaşmıyordum. Buradan uzaklaşmak istemediğimi düşünüyorum bu yüzden bu yazıyı yazıyorum. Yazımın konusu müzikler, eğer bu şekilde bir başlık altında müzikleri toplayabilirsem tekrar bu şekilde yazı yazabilirim. Her neyse başta şu uyarıyı yapmalıyım sanırım, benim yağmurlu günlerde dinlemeyi sevdiğim müzikler ile sizinkiler değişiklik gösterebilir. Tarzımız uymayabilir yani, bu yüzden yazının başlığını "yağmurlu günlerde dışarıyı izlerken dinleyebileceğiniz müzikler" yapacakken şu anda gördüğünüz haliyle değiştirdim. Ha bir de son olarak eğer yağmurlu günlerde dinlemeyi denerseniz müziğin sesini çok açmayıp hafif bir seste bırakırsanız bu şekilde hem müziği hem yağmuru duyarsınız ki bence bu çok hoş oluyor, önerimi de yaptığıma göre artık müziklere geçelim.



- Ritmi, havası aşırı iyi bence <3

- Bunun sözleri hoşuma gidiyor :) Ayrıca pek de sakin bir şarkı değil ama bilmiyorum... bunun yağmurlu havayla iyi gittiğini düşünüyorum.


- Billie Eilish'in söyledikleri pek bangır bangır olmuyor bu yüzden sesini istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz bence.

• maNga - Dursun Zaman (mAnga) (Ayça Özefe) + (Ege Can Sal) -> -son dakika kararı-
- maNga'nın kendi videosunda her şey fazla sesli, bence hiç sorun değil ama yağmurlu günlerde daha hafif olanların daha iyi gittiğini düşünüyorum. Ayça Özefe'nin coverına bakabilirsiz bakmayabilirsiniz de :D 

• Can Ozan - Toprak Yağmura (Can Ozan) (w/ Zeynep Bastık)
- Bunda da Canozan ve Zeynep Bastık'ın birlikte söylediğini kullanabilirsiniz.

-Aslına bakarsanız bu şarkı da pek sakin değil ama... <3 <3 <3 

 Şimdilik görüşürüüüz ;)

  • Share:

You Might Also Like

32 yorum

  1. heeey yazmışsın yazıııı. gelcam yine. seni gördüğüme çok sevindim. oleeyi bi de senin şarkılar animeler hep güzel bi de senin önerilerini herkese öneriyom beeen :) uzaklaşma tabiii. en sonlarda bi süre yokum demiştin ya umarım her şey yolunda gitmiştir. bugün yarın yemek ve yaz mimi yapcam ayy belki sen de yaparsın yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiimm, gel tabii! evet, her şey daha iyi şu an sınavdan da kurtuldum sonunda T^T yazdığında hemen bakarım :)

      Sil
  2. maNga çok severim. Benim de bir tavsiyem varr. RM - forever rain her zaman çok iyi gider yağmurlu havada. Zaten ismi de fazlaca belli ediyor ama sözlerine bakacak olursan daha bir derin anlamlı olduğunu göreceksin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maNga <3 öneri için teşekkür ederim, hemen dinlemeye gidiyorumm ☆☆

      Sil
    2. sözlerini çookk sevdimm. yağmur yağdığında dinlemek için de can atıyorum.

      Sil
    3. Bu şarkının yeri gerçekten çok farklı bende. Ne zaman dinlesem böyle kalbim patlayacak gibi oluyor. Genel olarak albümü çok seviyorum. Tümüne bakmalısın bence. Ömrüm boyunca bir albüm dinleme şansım olsa bu RM'in Mono albümü olurduu :)

      Sil
    4. tamam, hepsine bakacağım. çok sevdiğine göre mükemmel olmalı, ilk fırsatta dinleyeceğim :)

      Sil
    5. Ben genel olarak RM'e hayran olunca elini attığı her şey bana harika geliyor. Sözlerine de bakınca zaten böyle vuruluyorum :)Umarım sen de çoook beğenirsin dinlediğinde yaz mutlaka banaa :)

      Sil
    6. tamamdır, dinlediğimde direkt sana geliyorum! :)

      Sil
  3. Yağmur yağarken müzik dinlemeyi ilk fırsatta denemelisinn! maNga'nın müziklerinden karantina süresince ben de epey faydalandım :D

    YanıtlaSil
  4. NF'in şarkılarının anlamını bende çok seviyorum. Oh Lord'u geçenlerde keşfetmiştim. Onunda anlamı güzel. Six Feet Under yağmurda dinlemesi güzel olur cidden. Sevdiğim bir şarkı duygusal olduğumda dinlediğim bir şarkı. MaNga'nın şarkılarını da çok severim ama dediğin yağmurlu günlerde pek dinlenir mi bilmiyorum. Önerdiğin covera bir bakayım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayça Özefe'nin sesi çok rahatlatıcı, yumuşak geldi bana; özellikle bu yüzden sevdim :)

      Sil
  5. yemek mimini yaptıım, bak belki istersin sen de yapmak, bu gece de yaz mimini yapcaaam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett, yemek mimini gördüm de onu sanırım yapmayacağım. :l

      Sil
  6. ikinci mimi de yaptııım. biri yemek biri yaz mimi oldu. istersen yap sen de. gelcem yine yazılarınaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz mimini şimdi okuyup sevdim, belki yaparım :)

      Sil
  7. şarkılar saoool hepsini dinleme listeme aldıııım :)

    YanıtlaSil
  8. Billie Eilish severim diğerlerine de bakacağım. :) Yorum yazmadım mı ben 😁😁

    YanıtlaSil
  9. bak son seçkimde senin şarkılardan vaar :)

    YanıtlaSil
  10. XXXTENTANCION, Bilie Eilish, Manga, Zeynep Bastık hepsini severim. Yağmurlu, yağmursuz her hava da dinlenir. Ama biraz slow olunca yağmurla iyi iki olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett, slow şarkılar güzel oluyor yağmurlu havalarda :)

      Sil
  11. bazen yazmak zorlaşıyor ama iki kelime bile yazmak rahatlatıcı, uzaklaşma hiç, müzikler de çok hoş birkaç tanesini biliyordum diğerleri de güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett, çok rahatlatıyor kendimi mutlu hissediyorum :) teşekkür ederim <3

      Sil
  12. Şarkılar için sağol ben de karantinadayım bloguma beklerim. Ve bu aralar ruhsal anlamda yoruldum her şey üst uste geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, tabii ki gelirim :) her şey üst üste geliyor demişsin, ben de bu arada kendimi yorgun hissediyorum ama fark etmeden geçiyor her şey. dönem dönem oluyor bana, umarım kendini en kısa zamanda daha iyi hissetmeye başlarsın ☆

      Sil
  13. Billie Eilish' i ilk defa dinledim. Çok sevdim. Teşekkürler :) Yarın yağmurlu olacakmış hava, dinlerken aklıma sen geleceksin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa, yorumunun beni çok mutlu ettiii :') asıl ben teşekkür ederim <3

      Sil
  14. Billie Eilish ve XXXTentacion çok klasik. Mountain Man'in Magic Ship adlı albümü baştan sona harika. Özellikle AGT, Window, Stella ve Baby Where Are You şarkıları ömürlük şarkılar. Aynı şekilde Lotte'de dinleyebilirsin fakat bir süre sonra kafa yorabilir. Mountain Man kişilik olarak da çok samimi bir grup. Acapella'larını söylerken komik durumlar oluşuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. woah teşekkür ederim, hepsine müsait olduğum bir zamanda bakarımm :)

      Sil

Popular Posts