Merlin - Kayıp Yıllar | Kitap Yorumu

By aysu - Nisan 22, 2019

Merlin - Kayıp Yıllar


Kitap Sayfası: 402 (Ciltsiz)

Yayınevi: Parodi

Yazar: T. A. Barron

Özgün Adı: Merlin - The Lost Years



Kitabın Arka Kapak Yazısı:  

Denesene korkak! diye haykırdı içimden bir ses. Denemelisin!
Ama hemen ardından başka bir ses yanıtladı onu:
Bir daha asla! Geçen sefer gözlerini yitirdin. 
Bu sefer sıra ruhunda. Bir daha asla!
"Göster!" diye buyurdu goblin. Yoğunlaşan sise rağmen,
kol kaslarının hamle yapmak için kasıldığını görebiliyordum.
Kılıcını kaldırdı ve Ria’nın boynuna dayadı.
Hâlâ bir şey yapmıyordum.
İşte o anda gittikçe şiddetlenen tuhaf bir rüzgâr,
ortada duran yaşlı karaağacın dallarını sallamaya başladı.
Ağacın çıkardığı sesler çığlık olup yükseldi.
Goblin, başını kaldırdığında kökünden kurtulan ağacın
üzerine devrildiğini ancak görebildi ve son duyulan,
acı dolu çığlığı oldu.


Benim Görüşüm:

  Kitap direkt Merlin'in ağzından anlatılıyor. Yani Merlin'in gözünden bakıyoruz olanlara. Merlin'in güçlerini keşfetmesini, evini, kendisini, gerçek dostluğu aramasını konu alıyor bence kitap.

  Konusu güzel fakat biraz yavaş ilerliyor bazen. Merlin'in güçlerini keşfettiği anlar çok güzeldi ama güçleri yokmuş gibi davranması biraz sinirimi bozdu bence çok mütevaziydi :D

  Branwen (annesi olduğunu söyleyen kişi) hep onu düşünüyor, üzerine düşüyor. Fakat Merlin hep ona annesi olmadığını söylüyor, Branwen bu duruma rağmen ona karşı iyi niyetini sürdürüyor. 

-SPOİLER İÇEREN ALAN!!!-

  Merlin'in görme duyusunu kaybettikten sonra altıncı hissi  (görme gücü) olması çok güzeldi. Ve bunu keşfettiği ilk an çok iyiydi.
  
  Shim'in develerin dansını başlatabileceğini düşünmemiştim. Ve baya şaşırdım bence bu çok iyi düşünülmüş. 

  Ria ve Merlinin birbiriyle olan ilişkileri tatlıydı bence. Hemen birbirlerine ısındılar. Kardeş gibi yakınlardı.

Not: Dizisi de var bunun ve o da çok beğeniliyor. Henüz izlemedim ama izlemeyi düşünüyorum.

-Bu arada sizden özür diliyorum haftalardır hiçbir şey paylaşamadım :( ☆.

-Siz de bu kitabı okuduysanız yorumlarda görüşlerinizi belirtebilirsiniz!

Puanım: 4/5

"Ne zaman gözlerimi kapatıp denizdeki dalgaları düşünsem o sert, soğuk, yaşama şans tanımayan, ciğerlerimdeki havayla birlikte son umutlarımın da tükendiği günü, şimdi çok uzaklarda kalan o günü hatırlarım. Belki de o gün ruhuma açılan yaranın acısı asla dinmeyeceği için bu kadar iyi hatırlıyorum o günü. Ya da pek çok şeyin sonu olduğu için. Ya da kim bilir, belki o gün hem bir son hem de bir başlangıçtır:
Kayıp yıllarımın başlangıcı."






  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. KAYIP YILLAR kahraman anlatıcının mutluluk arayışı gibi çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. okumadım hımmm biraz ağır ilerliyor diyon seeeen :)

    YanıtlaSil

Popular Posts